Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har jobbat dom 3 första dagarna på semestern men imorgon bär det av norrut. En liten bärka måste man ju fira med Eller man firar ju nästan varje dag så här på sommaren
Har jobbat dom 3 första dagarna på semestern men imorgon bär det av norrut. En liten bärka måste man ju fira med Eller man firar ju nästan varje dag så här på sommaren
Det står en onödigt stor och tjock kaffemaskin på mitt hemmakontor. Jag är för lat och bekväm (effektiv som jag väljer att kalla det) för att gå ner till köket för att fixa kaffe.
Äh nu har halva dagen gått och inget vettigt har jag gjort. Lite avslagen efter helgens MC trip. 200mil blev det i Sveriges vackra landskap. Grillar ett par korvar till lunch. Ni vet vad som krävs när man tänder grillen?! Exakt, något drickbart
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.