Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var på auktion idag och köpte en låda sprit det va bl.a. Hennessey en champagne och nån fransk cognac mm.. 36 pund inkl avgift. Följde med en projektor o lite kameror. Döm av min förvåning att den ena flaskan var så dyr.. så dricker billig grogg nu.
Var på auktion idag och köpte en låda sprit det va bl.a. Hennessey en champagne och nån fransk cognac mm.. 36 pund inkl avgift. Följde med en projektor o lite kameror. Döm av min förvåning att den ena flaskan var så dyr.. så dricker billig grogg nu.
Inköp inför kommande helger(Julles & Gick år Kom), det kommer bli ytterligare ett senare inköp så man slipper Grönaskyltens rännande.
Har hittat två bubblande fransmän som har fått bra resentioner av andra vinbubbelälskande människor, sen inköp av två vanliga chardonnay, varav en har jag smakat av vid ett annat inköp(Harbour Bridge)vilken skribenten gillade väldans mycket och den andra chardonnay är en ny för mig, hoppas väldans att den faller bra i gom å svalg...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.