Vad dricker du just nu?

Just nu dricker jag en öl i väntan att åka vidare till Thailand.

Skall käka korv till lunch. Till den blir det Coca-Cola Zero alt vatten. Kaffe efteråt naturligtvis, även i värmen! :)

gnägg gnägg.rött.cassiliero del diablo.läs gärna artiklar om transporter skrivna av mig.min-transport-hur-det-fungerar-praktiskt.hjärnskak!

Mitt första inlägg i ett favoritämne, drycker.
Min son gifter sig i morgon och jag provsmakar vinet...
Det blir en La Tache 1960. Arvegods efter min far som jag lovat spara til min förste sons giftemål. Det var nog tur att jag öppnade den och inte valt att spara den. På väg att slå över men helt fantastiskt. Har bara tre flaskor, de ena går i dag och de andra två i morgon.

"Hassethai " sa:
Det blir en La Tache 1960. Arvegods efter min far som jag lovat spara til min förste sons giftemål. Det var nog tur att jag öppnade den och inte valt att spara den. På väg att slå över men helt fantastiskt. Har bara tre flaskor, de ena går i dag och de andra två i morgon.
Det var inte illa, själv avnjuts en iskall sitting bulldog ipa.

"Hassethai " sa:

Lycka till med bröllopet i morgon, både brudgum och den stolte fadern. Hoppas att de andra två flaskorna också smakar bra.

Och välkommen till ChaiMai!! :wai:

Min mamma har varit här idag, innan färdtjänsten kom och hämtade henne så gjorde hon iordning en mugg med kamomillte till mig.
Det har en lugnande effekt på mig.

Lite rose slinker det ner för att fira att det är semester i morgon, och även för att fira att min farangman klipper gräset just nu.
Lät jag som en typisk farangkvinna nu? ;D det var meningen, not. ;)

Här slank precis en Fagerhult starköl ner. Vår lilla gräsplätt är inget större bekymmer. 8)

Har du och gubben några speciella planer för semestern? Rundresa i Sverige eller något annat? :-\

Ett par glas "Gato Negro" (Svarta Katten). Gott chilenskt rödvin. Snart skall det ätas Suki med allt vad tillhör det. Mums!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp