Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Mitt första inlägg i ett favoritämne, drycker.
Min son gifter sig i morgon och jag provsmakar vinet...
Det blir en La Tache 1960. Arvegods efter min far som jag lovat spara til min förste sons giftemål. Det var nog tur att jag öppnade den och inte valt att spara den. På väg att slå över men helt fantastiskt. Har bara tre flaskor, de ena går i dag och de andra två i morgon.
Det blir en La Tache 1960. Arvegods efter min far som jag lovat spara til min förste sons giftemål. Det var nog tur att jag öppnade den och inte valt att spara den. På väg att slå över men helt fantastiskt. Har bara tre flaskor, de ena går i dag och de andra två i morgon.
Min mamma har varit här idag, innan färdtjänsten kom och hämtade henne så gjorde hon iordning en mugg med kamomillte till mig.
Det har en lugnande effekt på mig.
Lite rose slinker det ner för att fira att det är semester i morgon, och även för att fira att min farangman klipper gräset just nu.
Lät jag som en typisk farangkvinna nu? ;D det var meningen, not.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.