Var är bilden tagen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det verkar som om ingen har svarat rätt på bildfrågan och eftersom den som la in bilden inte är här för tillfället så kanske nån annan vill lägga in en bild så länge så kan vi andra gissa.

Denna borde inte vara så svår men den väcker vällustkänslor och dryckesbegär. Inte var den är tagen, det är i Småland men vad är det?

gissavad.jpg

Min sömnig morgongissning blir som följer:
LellE har varit i Chinatown Bangkok

Och SirOne äter kräftor i Småland

/Anubaan

"anubaan " sa:
Min sömnig morgongissning blir som följer:
LellE har varit i Chinatown Bangkok

Och SirOne äter kräftor i Småland

/Anubaan
Anubann, din genialitet genomsyrar. Visst är det kräftor, såna som bara min lillbrorsa kan koka. Han är suverän på det, om jag nu kommer ihåg rätt efter kräftskivan förra året :)

"Sir One " sa:
Anubann, din genialitet genomsyrar. Visst är det kräftor, såna som bara min lillbrorsa kan koka. Han är suverän på det, om jag nu kommer ihåg rätt efter kräftskivan förra året :)

Komma i håg ! Det kom mig att tänka på vad mina vänner i Åhus brukade säga om Ålagillen. Kommer du i håg var du var och gjorde var du inte på ett ålagille då var du på en ålafest. Så kanske du var på en kräftfest om du kommer i håg annars så var det nog en kräftskiva ;D ;D

/Anubaan

Denna bild är tagen i mitt hemland, bassängen är 50 meter och är just nu värd för simtävlingar.

image.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp