Var är bilden tagen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Berralund " sa:
Sir, Kycklingen hade det rätta svaret. Hur hon klarade det begriper jag inte så jag är djupt imponerad.

Skånes Djurpark kan också rekommenderas, men High Chaparral är på ett annat plan om man så säger.
Hon bor ju inte så långt därifrån. ;D

Nä, nu har jag väntat 1/2 år på att kycklingen ska fortsätta med en ny bild.... ;)

Att det är ett turistställe syns ju på båtarna, ja vart har du vart Pattaya och Jomten :D

Tackar.
Jag lägger in en bild i kväll efter jobbet.
Jag och min bror var i jomtien och promenerade till pattaya en gång för många år sen.
Då gick vi upp dit och även ner. Det var en rejäl promenad. :)

Vart är denna bilden ifrån?

046.jpg

"Kycklingen " sa:
Det är en fin och trevlig stad. Jag var där 2 gånger och i Helsingör 2 gånger i somras.
När folk på nätet frågar mig var jag bor så blir mitt svar: I en liten by utanför Köpenhamn...Malmö är för CPH nästan vad Solna är för Sthlm

"legolas " sa:
Så kycklingen nästa bild är din, ta den ifrån Garmisch-Partenkirchen så jag får en chans också...

legolas
Äntligen gick det att klå Legolas.. Jag är nog bättre på geografi än på V75, där har man inte en suck mot hästakraken.

"Sir One " sa:
När folk på nätet frågar mig var jag bor så blir mitt svar: I en liten by utanför Köpenhamn...Malmö är för CPH nästan vad Solna är för Sthlm

Nu har du fel gubbe Stockholm e en förort till Solna det vet ju alla

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp