Var är bilden tagen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Kycklingen " sa:
Koh Phangan?
Den är (ö)känd :)
Japp, Koh Phangan är rätt svar.

Första bilden är från Had Yao på Phangans västra sida, en av de finare stränder jag besökt. Då det nästan är omöjligt att gissa rätt på en sådan bild la jag sedan in ett par bilder från Had Rin (Full Moon Party-stranden) på öns sydöstra sida. Tänkte att någon av er hade varit där någon gång?

Jag kommer att åka tillbaka till Phangan i framtiden och rekommenderar alla att besöka ön någon gång. Undvik dock när det är Full Moon Party och som sagt, västra sidan är underbar.

Första bilden är från hotellet vi bodde på och den andra är utsikten från balkongen.
Kan säga att solnedgången var inte att leka med...

HPIM1334.jpg

HPIM1331.jpg

"Bond " sa:
Otroligt fint :thumbsup:

Är omgivningen också bra?
Nja, det kan jag väl inte påstå direkt. Det ligger uppe efter bergssidan med ingenting i direkt närhet. Vi hyrde en 125cc motorcykel av hotellägarens son (försäkrad) för 100 baht per dag. Motorbike är ett måste och det fanns uthyrande i närheten. 5 min till närmaste strand.

"zMacen " sa:
Nja, det kan jag väl inte påstå direkt. Det ligger uppe efter bergssidan med ingenting i direkt närhet. Vi hyrde en 125cc motorcykel av hotellägarens son (försäkrad) för 100 baht per dag. Motorbike är ett måste och det fanns uthyrande i närheten. 5 min till närmaste strand.

Ok, tack för svaren :)

400 trappsteg, bra gjort!! :thumbsup: Den kyrkan har man sett många gånger, men att gå upp - nej tack. Ölen mm har varit intressantare i Köpenhamn. ;)

"Berralund " sa:
400 trappsteg, bra gjort!! :thumbsup: Den kyrkan har man sett många gånger, men att gå upp - nej tack. Ölen mm har varit intressantare i Köpenhamn. ;)

Jag hade aldrig gått upp om jag inte fått i mig några "gröna" innan 8)

"Sir One " sa:
Skånes djurpark?
Kanske något liknande ställe i Sverige?

Sir, Kycklingen hade det rätta svaret. Hur hon klarade det begriper jag inte så jag är djupt imponerad.

Skånes Djurpark kan också rekommenderas, men High Chaparral är på ett annat plan om man så säger.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp