Lara Croft
Medlem
Vi köpte Ray Ban-solglasögon för av en gatuförsäljare, men de visade sig vara oäkta
Aftonbladet resa skriver om de knasigaste klagomålen (Thomas Cook Vacations, Novotel, lastminute.com.au, Wotif.com and Travel.com.au) och här är ett par exempel till:
Lara Crofts besynnerliga kommentar till det hela: En del människor kanske borde ompröva ifall att resa verkligen är något de borde ägna sig åt. Har du själv klagat någon gång men upplevt oförstående bemötande?
Aftonbladet resa skriver om de knasigaste klagomålen (Thomas Cook Vacations, Novotel, lastminute.com.au, Wotif.com and Travel.com.au) och här är ett par exempel till:
- "Vi har tvungna att stå i kö utomhus för att komma med båten, och där fanns ingen luftkonditionering."
- "Jag blev biten av en mygga. Det stod inget om myggor i broschyren."
- "Under min resa till Goa i Indien, blev jag äcklad när jag upptäckte att nästan alla restauranger serverar curry. Jag gillar inte kryddstark mat."
- "Min fästman och jag bokade ett rum med två sängar, och fick istället ett rum med dubbelsäng. Nu är jag gravid, och jag tycker att ni bär ansvaret för detta. Hade vi fått det rum vi hade bokat hade det aldrig hänt."
Lara Crofts besynnerliga kommentar till det hela: En del människor kanske borde ompröva ifall att resa verkligen är något de borde ägna sig åt. Har du själv klagat någon gång men upplevt oförstående bemötande?