Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bara undrar?
Jag och min nära, vi använder oss av LINE liksom som halva Asien gör för att tala med varandra.
Har själv, kört Skype, Messenger, Viber och andra appar som kommit & gått under dessa år tillsammans.
Dessa appar går mest. Omröstningen var lite konstig men men. Mest använda först.
Safari
Youtube
Mail
Line
Signal
Messenger
Mobilt bankid
och ett gäng andra appar
Dessa appar går mest. Omröstningen var lite konstig men men. Mest använda först.
Safari
Youtube
Mail
Line
Signal
Messenger
Mobilt bankid
och ett gäng andra appar
LINE kan vara ganska suveränt om man lär sig hantera appen. Jag skriver på svenska och mottagaren får det översatt till thai och samma sak andra vägen, hon skriver på thai och jag får det på svenska. Jämför det med Messenger som inte ens kan översätta ett mottaget meddelande till annat språk.
LINE kan vara ganska suveränt om man lär sig hantera appen. Jag skriver på svenska och mottagaren får det översatt till thai och samma sak andra vägen, hon skriver på thai och jag får det på svenska. Jämför det med Messenger som inte ens kan översätta ett mottaget meddelande till annat språk.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.