Zlatan Ibrahimović

 
Inte riktigt, dom snygga målen har uteblivit. Men att lära sig hålla käft, är nog inte lätt för någon som inte gått ut skolan och flera miljarder på kontot;)
Det är sant, men jag ser att landslaget har roligare nu, och en kvartsfinal i senaste VM säger ju en hel del. Och Granens straff mot Mexico tycker iaf jag var snygg.
 
Som fotbollspelare har Zlatan varit gudabegåvad men att göra bra ifrån sig i dagens Milan är väl ingen större bedrift men vi får väl se det efter säsongen . Han kanske skulle ju kunna tänka sig för lite mer när han öppnar truten till media då journalister är världmästare på att ändra och förvränga vad som sagts och inte sagt i en intervju.
Tycker förövrigt att Zlatan både ska ta ut och coacha landslaget mot Portugal :laugh_transparent:
 
Att man är vuxen när man är 39 år gammal.
Att man inte är svensk förbundskapten.
Att han spelar i ett lag och borde göra det utanför planen också.

Jag älskar Zlatan men tycker han beter sig som en bortskämd barnunge när alla inte tycker som han.
Han hade passat bra in här på TS.

Hej

Ingen är ju perfekt och jag håller väl med om att Zlatan presterar bättre på plan än utanför, men det förlåter man gärna en artist och idrottsman i absolut världsklass.

Mvh isan lover
 
Hej

Ingen är ju perfekt och jag håller väl med om att Zlatan presterar bättre på plan än utanför, men det förlåter man gärna en artist och idrottsman i absolut världsklass.

Mvh isan lover
Ok.
Så du menar om man springer fort, hoppas högt, är stark och gör många poäng så
är man förlåten för taskigt uppförande utanför tävlingarna.
Strålande teori.
OJ Simpson är kanske ett föredöme i detta fallet.
Han var ju också en artist och idrottsman i absolut världsklass.
 
Ok.
Så du menar om man springer fort, hoppas högt, är stark och gör många poäng så
är man förlåten för taskigt uppförande utanför tävlingarna.
Strålande teori.
OJ Simpson är kanske ett föredöme i detta fallet.
Han var ju också en artist och idrottsman i absolut världsklass.

Hej

Nej nu utläser du sånt som jag inte har sagt, jag menar det jag sa och det är att alla inte kan vara bäst på allt, en del är extremt bra på något men mindre bra på något annat, det gäller väl egentligen oss alla.

Har man vinnarskalle så väljer man kanske lite väl hårda ord i stridens hetta, det tror jag är något som alla lagidrottare känner igen även ifrån lägre divisioner, sen behöver man ju inte direkt vara diplomatiskt lagd utanför idrotten bara för att man är en av världens bästa fotbollsspelare.

Mvh isan lover
 
Hej

Nej nu utläser du sånt som jag inte har sagt, jag menar det jag sa och det är att alla inte kan vara bäst på allt, en del är extremt bra på något men mindre bra på något annat, det gäller väl egentligen oss alla.

Har man vinnarskalle så väljer man kanske lite väl hårda ord i stridens hetta, det tror jag är något som alla lagidrottare känner igen även ifrån lägre divisioner, sen behöver man ju inte direkt vara diplomatiskt lagd utanför idrotten bara för att man är en av världens bästa fotbollsspelare.

Mvh isan lover
Du är bara för gullig.
Nu skriver du att man inte kan bara bäst på allt.
I förra inlägget var Zlatan förlåten för att han var en idrottsman i världsklass.

Klart att man reagerar annorlunda i stridens hetta men när man har duschat och vilat sig
ett par dagar så kanske hjärnan borde fungera igen.
 
Hej

Kanske inte helt oväntat trots Zlatans höga ålder så öppnar Milan redan nu för en förlängning ytterligare 1 år till efter det att hans nuvarande kontrakt går ut, det skulle betyda att han kommer att spela på högsta nivå även som 40-åring.


Mvh isan lover
 
Du är bara för gullig.
Nu skriver du att man inte kan bara bäst på allt.
I förra inlägget var Zlatan förlåten för att han var en idrottsman i världsklass.

Klart att man reagerar annorlunda i stridens hetta men när man har duschat och vilat sig
ett par dagar så kanske hjärnan borde fungera igen.

Hej

Jag förstår inte riktigt vart du vill komma, men frågar du mig så förlåter jag absolut Zlatan för dom klavertramp han har begått, hans prestationer överglänser med råge hans plumpar i protokollet, så enligt mig det blir + på hans konto även efter summering.

Mvh isan lover
 
Du är bara för gullig.
Nu skriver du att man inte kan bara bäst på allt.
I förra inlägget var Zlatan förlåten för att han var en idrottsman i världsklass.

Klart att man reagerar annorlunda i stridens hetta men när man har duschat och vilat sig
ett par dagar så kanske hjärnan borde fungera igen.
Jag håller absolut med. Man behöver inte bete sig som en odräglig bortskämd diva bara för att man är en fotbollsartist av världsklass. Lite ödmjukhet kan man trots allt bjuda på. Jag accepterar aldrig ett sådant beteende, vare sig av mig själv eller andra.
Och ingen kan nog förneka att Zlatan är en gudabenådad fotbollsspelare, synd att han skämmer ut sig ibland.
 
 
 
Tillbaka
Topp