Jo det har lite med ålder och göra för har aldrig tidigare haft en ren en sporthoj

Fast det är bara namn.
En bullrande vibrator är nog mera en förlängning av manlighet.

En del har behov av det andra inte, naturen ger olika förutsättningar för livet.
Min är inte en ren sporthoj , det är en CBR500R , en ren sporthoj är en CBR500 RR , de är en ren sporthoj , jag ligger inte över tanken utan fartvinden (Över 8okm ca) håller mig lite framåtböjd , en mycket behaglig hoj att köra en 25-30 mil i stöten med ..Visst min stora cykel var ju skönare på långresa ,, men drog bensin som en Jeep gjorde den

, runt litern petade aset i sig om jag låg straxt över hundra , den jag åker nu ligger på 0,4 l /10km , lite skillnad , dessutom betydligt bekvämare att åka undan med , sitta och skaka i fartvinden är inget för mig ..En 650 finns det mer bottevrid i ,men vad skall jag med mer fart till , vem kör över 200 km i Thailand

Spelar ingen roll vad man har när HD snackarna kommer igång ,, de har dessutom ofta inte kommit närmare en HD än att de har stått och dreglat över nån hoj på gatan ,, Min VTX hade större maskin , var fn så mycket mer power i , både HK och vrid , samt att den som HD även var en Twin .
Problemet ligger på ett annat plan ,, det som du beskriver , i brallan , någonting fattas uppenbarligen där, Skakar som fn , mecka för ofta , bli stående på vägen mm
Kan inte finna nöjet i detta , skall jag åka upprätt så väljer jag en Japan , eller annan bra kvalitetshoj