Här kör 10-åringar och under mc, gärna med en mindre syskon bakpå och polisen ignorerar.
Även föräldrarna verkar blunda för detta........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Här kör 10-åringar och under mc, gärna med en mindre syskon bakpå och polisen ignorerar.
Frugan med vår Honda Forza 300cc ,en bra maskin med kvalitet![]()
Hur klarade frugan av den?Frugan med vår Honda Forza 300cc ,en bra maskin med kvalitet![]()
Trafiken i Korat är helt sjuk, man får planera för att undvika rusningstrafiken. 10 km/timmen lät som en god uppskattning av snitthastigheten. Som Stockholm ungefär[/QUOT
Inga problem ,vad skulle det vara , hon är ju sen stor tjej , 149 cm och 46 kilo ,perfekt för en ForzaHur klarade frugan av den?
Bara tre 55555...och vad då, har tre sådana ,men då då susuki![]()
Då törs jag skaffa en 550 till min jätte, 160cm och 50kgInga problem ,vad skulle det vara , hon är ju sen stor tjej , 149 cm och 46 kilo ,perfekt för en Forza![]()
Så många stora MC har jag inte sett på länge. Vi åkte till Chiang Mai idag och det var karavaner med feta hojar. Skulle säga att BMW dominerar, rätt oväntat. Folk måste ha blivit rika i Thailand.
Själv körde jag bil. Fast det blir snart ändring på det.
Har fått uppdrag att skriva en bok om mat i Norr och då, om jag antar budet, blir det inte bilåkande kan jag lova.
Scooter kan jag inte med, sittställningen är galet dålig.
Det måste vara en riktig hoj. Däremot har vi en liten Honda wawe för statstrafik som jag tror det var fiskaren tyckte var bra i stan, alltså liten hoj. Kör den faktiskt rätt mycket.
Sedan måste jag bara berätta att vi tog två hotellrum, aningen utanför centrum. Två rum, bra standard, rent, tv och badrum. 130 Kr totalt för två rum, ingen frukost dock. Trevlig helg.
Så j.... klä snyggt och när man vet hur det känns att gasa på med en sådan så....Jag har också lagt märke till ökningen på tunga cyklar de senaste åren. Många som fått det bättre samt enkelt att få lån. Att BMW dominerar så är det ju en riktigt najs racer men även att den började tillverkas i Rayong för något år sedan. Var själv intresserad och pratade med BMW som tack vare detta kunde kränga S1000R för 635k battingar.
![]()
/ SatanG
Kolla vilka det är ,advokater ,höga Poliser ,mm inga vanliga ThaiSå många stora MC har jag inte sett på länge. Vi åkte till Chiang Mai idag och det var karavaner med feta hojar. Skulle säga att BMW dominerar, rätt oväntat. Folk måste ha blivit rika i Thailand.
Själv körde jag bil. Fast det blir snart ändring på det.
Har fått uppdrag att skriva en bok om mat i Norr och då, om jag antar budet, blir det inte bilåkande kan jag lova.
Scooter kan jag inte med, sittställningen är galet dålig.
Det måste vara en riktig hoj. Däremot har vi en liten Honda wawe för statstrafik som jag tror det var fiskaren tyckte var bra i stan, alltså liten hoj. Kör den faktiskt rätt mycket.
Sedan måste jag bara berätta att vi tog två hotellrum, aningen utanför centrum. Två rum, bra standard, rent, tv och badrum. 130 Kr totalt för två rum, ingen frukost dock. Trevlig helg.
Tyckte efter att ni dissat min 500cc att jag slår till på en större cykel , men någon gubbig BMW vill jag inte ha så drog över 570,000 thbt till Ducati Pattaya , fick en bild tillbaka , Undrar närkvittot kommer , börjar känna mig nervösJag har också lagt märke till ökningen på tunga cyklar de senaste åren. Många som fått det bättre samt enkelt att få lån. Att BMW dominerar så är det ju en riktigt najs racer men även att den började tillverkas i Rayong för något år sedan. Var själv intresserad och pratade med BMW som tack vare detta kunde kränga S1000R för 635k battingar.
![]()
/ SatanG
Tyckte efter att ni dissat min 500cc att jag slår till på en större cykel , men någon gubbig BMW vill jag inte ha så drog över 570,000 thbt till Ducati Pattaya , fick en bild tillbaka , Undrar närkvittot kommer , börjar känna mig nervös
![]()
Ja, du skall alltid vara bästBara tre 55555Vi har 7 st Suzuki , fyra Forza och tre cappicino
![]()
Det gick att få ut ganskamycket ur dessa gamla maskiner , En stroker ärdet förvisso ,fanns ett par sådana i kubben på Lidingö 80talet , tyvärr blev oftast inte det skojiga så lånvarigt att plocka ur 100 pollar ur en gammal järnspis var inte så bra i längden , men visst går det
HejOch av vilken anledning skulle han ljuga, hans syn på den verklighet han ser, har väl inget att ha att göra med hans syn på nuvarande styre.
Att anklaga någon får att medvetet ljuga tycker jag att man bör ha mer på fötterna än ens persons politiska åsikter.
Om du själv hade läst lite mer på Bankokpost än ekonomi så kanske du hade kommit till samma slutsats ang styret som IL
Bara idag kan man läsa några artiklar i Bankokpos, som reser kritik ock funderingar ang juntan
Tyckte efter att ni dissat min 500cc att jag slår till på en större cykel , men någon gubbig BMW vill jag inte ha så drog över 570,000 thbt till Ducati Pattaya , fick en bild tillbaka , Undrar närkvittot kommer , börjar känna mig nervös
![]()
Va!! Då har jag ju spenderat en massa slantar i onödan ..Jag har aldrig dissat din hoj, skulle aldrig falla mig in att göra det. Ser inget som helst fel med den eller någon av dina tidigare heller, åk på och ha kul bara. Ducatin på bilden ser grym ut
/ SatanG