Inga nya medlemmar pa valdigt lange pa Thai snack

Jag tror att admins har en intern diskussion om vilken nivå och risk vissa ämnen kan föra.
Inte så att de är emot ämnet i sig utan snarare försöker bedöma hur hetlevrat det kan bli.
Exempel ämnen som inte får finnas är Israel Palestina konflikten. Coronavirustråden ligger av och till rätt nära för en stängning etc. Trumptråden blev stängd etc.
Pajkastning om andra forum kan också skapa onödig stämning.
Dvs inga satta regler egentligen, utan en riskbedömning som gjorts löpande av admins.

Men då kan/bör ju inga nya trådar startas OM det kan bli hetlevrat, pajkastning, dålig stämning men blir det så stäng då tråden och sätt uppviglarna på botbänken.

Vad är vitsen med att sitta och diskutera ett annat forum som många av oss inte har någon anknytning till?
Nu har det ju kommit många därifrån hit det sista men för den diskussionen där då om det är så intressant!
Stor del av oss skiter nog i det.

Anledning... låt mig gissa att det beror på bitterhet.

Lite som pojken som alltid blir sist vald på fotbollen, antingen slutar han eller byter lag och sedan berättar för alla hur dumma de var mot honom i första laget.

För självklart hade hans egna prestation absolut ingenting med saken att göra.

Självklart för vi interna diskussioner och gör våra bedömningar. Och @PanPan slog huvudet på spiken där. Jag är t ex inte medlem på MPR och vet inget om vad som händer där. Därför vill vi bespara medlemmarna dylika diskussioner.

Alla är välkomna hit och trådar som din mattråd är helt suveräna @stef@n . Vi har inget emot grannarna men vill inte riskera att det eventuellt kan bli smutskastning mot dom här. :wai:

Anledning... låt mig gissa att det beror på bitterhet.

Lite som pojken som alltid blir sist vald på fotbollen, antingen slutar han eller byter lag och sedan berättar för alla hur dumma de var mot honom i första laget.

För självklart hade hans egna prestation absolut ingenting med saken att göra.

När blev du vald och hur gick det med din fotbollskarriär?

Min började i slutet av 60-talet.
post-3132-0-27403000-1392513698_thumb.jpg

Men slutade på början av 80-talet med knäpaj, det gick ju dock bra att forsätta som coach.
post-3132-0-75421000-1392513724_thumb.jpg

Men det var trevligare när sporten biljard och lite annat i länderna österut tog över på slutet av 80-talet, det var mycket roligare än fotboll.
post-3132-0-72504400-1392513758_thumb (1).jpg

När blev du vald och hur gick det med din fotbollskarriär?

Min började i slutet av 60-talet.
post-3132-0-27403000-1392513698_thumb.jpg

Men slutade på början av 80-talet med knäpaj, det gick ju dock bra att forsätta som coach.
post-3132-0-75421000-1392513724_thumb.jpg

Men det var trevligare när sporten biljard och lite annat i länderna österut tog över på slutet av 80-talet, det var mycket roligare än fotboll.
post-3132-0-72504400-1392513758_thumb (1).jpg
Instammer till fullo

Trevligt att se

Varför går det då inte att diskutera TS vs MPR om ingen har något emot MPR, vem spydde galla över MPR eller dess medlemmar i den tråden, varför inte vänta och se hur tråden artar sig:nod:?
Ni vill ju att så många medlemmar som möjligt kommer till Thaisnack men tydligen ändå inte:rolleyes:.
Jag får väl sluta att lägga in bilder när jag lagar till mat för någon kanske blir spyfärdig:p
Ja det bevisade helt klart min min tes att det är förbjudet att yppa XXX ordet på detta forum, trots att de hävdas annorlunda ovan av moderaterna.

Ja det bevisade helt klart min min tes att det är förbjudet att yppa XXX ordet på detta forum, trots att de hävdas annorlunda ovan av moderaterna.
Vad är ditt problem? Du låter alltid så förbannat bitter, aldrig något positivt. Jag är nog ganska gammal men försöker vara positiv, misslyckas dock ibland. Du måste ha något problem eftersom du ska dra in MPR hela tiden. Hoppsan, nu nämnde jag de tre enligt din mening förbjudna bokstäverna, men jag bryr mig inte om det blir borttaget.

Ett forum blir ju vad medlemmarna gör det till. Själv har jag fått mycket bra information här som jag inte hade en susning om. Många har även bjudit på sig själva, med allt från restips till hur man lagar en god kålpudding. Men att sitta och älta en massa skit hjälper ingen, varken här eller där.

Det är inte förbjudet att skriva MPR.
Många är medlemmar på bägge forumen, inkl jag själv.
Men att som medlem komma hit och snacka skit om mpr eller ens diskutera vad som är bäst/sämst mm kan ni gott ta i pm.
TS och MPR har inget otalt med varandra och så hoppas jag det förblir.

Jo forumdöden har skördat sina offer. Jag minns särskilt gamla thailandguiden.se där satt det på slutet bara innegänget kvar och slängde ut medlemmar och raderade. Det forumet dog sotdöden........
Nu har ju du yttrat dig i frågan på MPR, så varför inte stanna där.
Oj ja kunde skriva MPR utan problem

Liknande trådar

P
Svar
23
Visningar
3 K
Pjodd
P

Tillbaka
Topp