Inga nya medlemmar pa valdigt lange pa Thai snack

Jag såg nu att en som ifrågasätter allt här på TS har gillat föregående inlägg, Hur tänkte du @Thailand4Ever här?
Du är väl ändå en av dom som inte lagt in en bild, inte skrivit något personligt om dig, mer än i det första inlägget i detta nicket.
Och det inlägget fanns väl inte mycket sanning i.
Hur var det nu Berralund skrev

Och jag förundras även över att en del fäster så stor vikt vid gillanden. Man får gilla vad man vill, det gäller även Admin och forumvärdar. Vi lever i en fri forumvärld, med vissa begränsningar.

Varför då? De du hitintills startat har ju blivit uppskattade.

Varför inte? Ja men kanske inte de nästkommande som skapas, de kanske blir raderade.

Ok, tack för din medverkan här då.

Har jag skrivit att jag ska sluta i trådarna jag redan skapat.

Är detta ett nytt sätt att ta på sig en offerkofta?
Ska du tillbaka till mpr nu då?
Är du på mpr klagar du på medlemmar och moderering, är du här så klagar du på detsamma.
Livet är tyvärr inte så i sandlådan att en bestämmer hur det ska vara, dina bilder med mat har jag gillat men lämnar du efter detta så är det ditt beslut.

Nej inte alls.
Är kvar där också.
Medlemmar har jag gnällt och klagat på, på modereringen minns jag inte men du kan säkert leta reda på något och lägga in här.
Har jag inte påstått, i den här sandlådan är det väl flera som bestämmer, jag har inte beslutat att lämna.

Ja vad fan, är folk så barnsliga så ska de titta på bollibompa istället för forum där vuxna håller till.:xmas_smiley:

Ja bollibompa och sandlåda går väl stick i stäv.

Varför inte? Ja men kanske inte de nästkommande som skapas, de kanske blir raderade.

Har jag skrivit att jag ska sluta i trådarna jag redan skapat.

Nej inte alls.
Är kvar där också.
Medlemmar har jag gnällt och klagat på, på modereringen minns jag inte men du kan säkert leta reda på något och lägga in här.
Har jag inte påstått, i den här sandlådan är det väl flera som bestämmer, jag har inte beslutat att lämna.

Ja bollibompa och sandlåda går väl stick i stäv.
Bli inte bitter eller stött nu. Du har intressanta trådar här som jag gillar, även dina trådar på grannforumet. Fortsätt så.

Sicket djävla dagis! In med lite alkohol i svenska folket och fjolleriet är igång :) Skål!

85FFCE8A-41EB-4150-8B1A-F27E6D5FD2BD.jpeg

Raderade? Varför då? Hur många trådar har blivit raderade sen du blev medlem här? Är det en? Frågan är väl vad den tillförde forumet? Minns jag rätt så låg den även i fel forumdel, den är flyttat till rätt forumdel nu och inte ens raderad.

Raderade? Varför då? Hur många trådar har blivit raderade sen du blev medlem här? Är det en? Frågan är väl vad den tillförde forumet? Minns jag rätt så låg den även i fel forumdel, den är flyttat till rätt forumdel nu och inte ens raderad.

Raderad eller stängd är väl sak samma. Vet ej. Vet ej. Lite svårt att tillföra något i en tråd som stängs, andra forum har väl också goda sidor som kan tillföra TS något. Så tråden är öppen nu i en annan forumdel, vilken då?

När jag började skriva på TS var det en text överst på startsidan där det ombads att locka hit nya medlemmar och starta nya trådar så att TS kunde bli bättre och leva vidare men att då stänga trådar i förebyggande blir ju lite mittemot vad ni vill.

Raderad eller stängd är väl sak samma. Vet ej. Vet ej. Lite svårt att tillföra något i en tråd som stängs, andra forum har väl också goda sidor som kan tillföra TS något. Så tråden är öppen nu i en annan forumdel, vilken då?

När jag började skriva på TS var det en text överst på startsidan där det ombads att locka hit nya medlemmar och starta nya trådar så att TS kunde bli bättre och leva vidare men att då stänga trådar i förebyggande blir ju lite mittemot vad ni vill.
Lita på vårat omdöme, vi är några här som också är medlemmar på MPR och läser där.
Vi har läst just i en sådan tråd " vilket thaiforum är bäst, TS eller MPR".
Va inte direkt vackra saker som skrevs om admin och en moderator på vårat forum. Den nivån vill vi inte ha här, och att inte förstå att just en sådan tråd är tändvätska till pajkastning är för mig märkligt.
Det är ytterst ovanligt att vi låser eller tar bort trådar.
Lev med det eller tyck att det är förjävligt, är upp till dig. Men älta det inte till dödagar. Vår ståndpunkt står fast oavsett.

Lita på vårat omdöme, vi är några här som också är medlemmar på MPR och läser där.
Va inte direkt vackra saker som skrevs om admin och en moderator på vårat forum. Den nivån vill vi inte ha här, och att inte förstå att just en sådan tråd är tändvätska till pajkastning är för mig märkligt.
Lev med det eller tyck att det är förjävligt, är upp till dig. Men älta det inte till dödagar. Vår ståndpunkt står fast oavsett.
Så är det. Vi har vårt synsätt och vår toleransnivå och våra gränser ligger fast. Detta står Admin och vi moderatorer fast vid och vi diskuterar givetvis detta internt alltsomoftast. Thaisnack är inte MPR och vi har ingen som helst önskan att tävla på något sätt med dom heller.

Med andra ord - paj- och smutskastning står vi icke bakom och kommer aldrig att acceptera det heller. Därför kommer trådar med det syftet fortsättningsvis också raderas och det gäller naturligtvis även dylika inlägg.

Alla är välkomna hit och givetvis är det väldigt trevligt med trådar som är intressanta samt kan sprida kunskap och kännedom om olika ämnen. Samt om man vill dela med sig av sitt liv i berättelser och bilder, det finns mycket sådant om man letar lite. Tack för ordet!

Jag tycker inte att jag ältar när någon citerar mig med en direkt fråga eller avslutar med frågetecken, tycker liksom att det tillhör att svara då men jag får väl sluta med det. Min ståndpunkt kommer nog också att stå fast till viss del.

Jag vet inget om MPR men tycker att TS är bra. Att ni som administrerar forumet gör ett bra jobb är väl uppenbart. Annars skulle forumet gå under. Jag delar uppfattningen att man inte ska blanda samman MPR och TS.

Eftersom forumet vänder sig till människor med olika bakgrund och förutsättningar kommer det alltid att finnas konfliktytor. Dessa kan förstoras eller förminskas. Vi har väl alla ett ansvar för att inte bildligt talat bli för stora i käften och undvika starka invektiv, som retar andra. Det kommer alltid att uppstå övertramp, som gör att ni som administrerar forumet ingriper. När detta ska ske måste vi andra ha förtroende för att ni som administrerar forumet hanterar på ett bra sätt.

Jo forumdöden har skördat sina offer. Jag minns särskilt gamla thailandguiden.se där satt det på slutet bara innegänget kvar och slängde ut medlemmar och raderade. Det forumet dog sotdöden........
Nu förstår jag, du platsade inte i innegänget. Det förklarar din bitterhet:D
Nä, du är en 70 plusare som gnäller både här och på MPR. Med den typen av gubbar är det inte bara forum som dör ut.
Något kul i livet har du väl haft, som du kan dela med dig av. Även om det nu är väldigt längesedan, kanske du har glömt:rolleyes:

Nu förstår jag, du platsade inte i innegänget. Det förklarar din bitterhet:D
Nä, du är en 70 plusare som gnäller både här och på MPR. Med den typen av gubbar är det inte bara forum som dör ut.
Något kul i livet har du väl haft, som du kan dela med dig av. Även om det nu är väldigt längesedan, kanske du har glömt:rolleyes:
Jag hade kanske varit bitter om jag hade sett mitt forum dö sotdöden pga att det blev en klubb för inbördes beundran där allt skulle stängas av och raderas.

Bidra med lite kul nu finnen, istället för att reta upp dig på mig och sotdöden!

Liknande trådar

P
Svar
23
Visningar
3 K
Pjodd
P

Tillbaka
Topp