Hotell i Bangkok?

 
Du får skriva till Eu och lägga in en protest, detta är allvarligt! :beer:

Nej, antingen så får jag skriva ett Mail med välvalds ord till tillverkaren, eller så får man fråga den som postar bilden med ”inbyggd vattenstämpel” om dom faktiskt gillar en fet logga på bilderna.

Hade det varit någon snygg personlig signatur som var ganska osynlig, så hade det fungerat.
 
Nej, antingen så får jag skriva ett Mail med välvalds ord till tillverkaren, eller så får man fråga den som postar bilden med ”inbyggd vattenstämpel” om dom faktiskt gillar en fet logga på bilderna.

Hade det varit någon snygg personlig signatur som var ganska osynlig, så hade det fungerat.
Du har alltid rätt! :beer: Skall hädanefter anordna mitt mitt liv efter din regelbok!:wink_transparent:;) Tror vi måste fixa till en omröstning om man får ha en Nokia lur i dagens Sverige som visar att den just är en Nokia? :beer:
 
Du har alltid rätt! :beer: Skall hädanefter anordna mitt mitt liv efter din regelbok!:wink_transparent:;) Tror vi måste fixa till en omröstning om man får ha en Nokia lur i dagens Sverige som visar att den just är en Nokia? :beer:

Man får gärna ha en Nokia lur.
Men det känns lite krystat att stämpla varenda bild med både Nokia, Zeiss och en massa annat krafs.
Skulle det stå Canon då jag tar bild med systemkameran så hade jag slängt kameran lång åt helvete.
För övrigt så är det inte bara Nokia. Har sett en massa Huawei bilder som är minst lika irriterandes.
 
Man får gärna ha en Nokia lur.
Men det känns lite krystat att stämpla varenda bild med både Nokia, Zeiss och en massa annat krafs.
Skulle det stå Canon då jag tar bild med systemkameran så hade jag slängt kameran lång åt helvete.
För övrigt så är det inte bara Nokia. Har sett en massa Huawei bilder som är minst lika irriterandes.
Finns säkert någon inställning att ändra på så att reklamen inte visas.
 
Vill man stanna i Bangkok och ha en upplevelse, tror jag man skall välja finare hotell som är mer ordnade vad gäller service etc.
Men där känner jag inga, jag har själv en preferens för att leva som lokalbefolkning när jag reser.
De gånger jag varit i Bangkok fick jag uppfattningen att en betydande del av "lokalbefolkningen" nog bor rätt mycket "finare" än vad jag har råd med så jag förstår inte riktigt vad du menar?
 
Ja, det var nog på gränsen att jag ställde den frågan till honom.
Trött som en gnu och någon promille, så kan allt hända.
Jag tror inte det var så stora mängder alkohol, men en jobbig resa i ekonomi kan göra effekten av alkohol enorm
Glädjeflickor och brännvin, det är väl en sak, men ekonomi klass?! Det trodde jag inte om dig! Vad är du för människa egentligen?? :eek:
 
Jodå, det tror jag säkert.
Så varför skräpar man ner sina foton?
Bra kamera, så förstör man det med något kladd
Tog en selfie på den arroganta chefen! Ringde Nokia i Indien och dom sa tryck där, så därja!:beer:

IMG_20200910_184823.jpg
 
Sov på Mariott Marquis . Inget märkvärdigt alls ångrar att vi inte sov på AETAS Lumpini eller Chatrium.
Kommer trots allt leta vidare efter nåt bättre.
Bodde på ett litet hotell i Thonglor som hette nåt med green för några år sedan. Vill gärna dit igen. Deras frukost där var verkligen superb.

20201203_091944.jpg
 
Sov på Mariott Marquis . Inget märkvärdigt alls ångrar att vi inte sov på AETAS Lumpini eller Chatrium.
Kommer trots allt leta vidare efter nåt bättre.
Bodde på ett litet hotell i Thonglor som hette nåt med green för några år sedan. Vill gärna dit igen. Deras frukost där var verkligen superb.

20201203_091944.jpg
Kan det vara lilla hotellet Green Bells?
Som du söker efter? @Krister
 
 

Liknande trådar

G
Svar
196
Visningar
13 K
glimten66
G
D
Svar
13
Visningar
3 K
A
P
Svar
38
Visningar
6 K
Hans Svensson
H
G
Svar
14
Visningar
2 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
kjell.t
K
A
Svar
0
Visningar
1 K
Anonym
A
I
Svar
6
Visningar
3 K
ingo17
I
A
Svar
6
Visningar
2 K
A
A
Svar
32
Visningar
13 K
broder Tuk Tuk
B
 
Tillbaka
Topp