Bergsfolken; hantverk, kultur o stilhistoria

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Shaowpanyaa!!

Himla kul att följa denna tråden med alla dina videos och foton. Bor i Chaiyaphum, men skall verkligen försöka att ta familjen och ge mig upp till de trakterna. Ser hur kul ut som helst.... Måste medge,,, att det ser imponerande ut att se en "vanlig" svensk stå där och tjöta thailändska precis hur lätt som helst, jäkligt imponerande. Vågar man fråga dig hur länge du bott härnere i Thailand och hur du bar dig åt för att prata så himla bra??

MVH
legolas
Tack Khun Legolas, :wai:
Har bott här permanent i över 20 år.
Den viktigaste orsaken till framstegen i thailändskan är att jag har ett brinnande intresse för språket.
Fick mesta och bästa träningen i början genom att översätta dokument och böcker.

God Jul... :wai:
Shaowpanyaa
 
"Berralund " sa:
Fantastiskt fina bilder som vanligt, khun Shaowpanyaa. :wai:

Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År från havet.

/Berralund
Tack Khun Berralund och God Jul... :wai:
Vilket hav talar du om och vad gör du där ute... :-\
 
SV: Bergsfolken; hantverk, kultur o stilhistoria

Förlåt..där skulle varit en länk:
 
Hej igen khun Shaowpanyaa,

Gazton har rätt. Jag utgår ifrån att du har tillträde till VIP-Loungen, där kan du läsa precis vad jag sysslar med halva året. Resten går ju som du vet åt till hustru, hem och Thailand.

Lev väl!

/Berralund
 
"Berralund " sa:
Hej igen khun Shaowpanyaa,

Gazton har rätt. Jag utgår ifrån att du har tillträde till VIP-Loungen, där kan du läsa precis vad jag sysslar med halva året. Resten går ju som du vet åt till hustru, hem och Thailand.

Lev väl!

/Berralund
Kollade lite precis nu. ;D
Ha det så bra med havsutsikten och Bon Voyage... :wai:
 
"Gazton " sa:
han är redan inne.

Pga. totalt ointresse från många av er , släpper jag in på eget bevåg.. Läs medlems listan i vip. :wai:

Ointresse, inte från mig, varför säger du så,
visste inte de, du har ju så mycket mer info än mig,
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp