G
Gazton
Gäst
Fina bilder.. Trevlig tråd
Lingberg nu är det fan i mig dax att vi får en forumsdel för Övriga Asien!
Lingberg nu är det fan i mig dax att vi får en forumsdel för Övriga Asien!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
"Kycklingen " sa:Jättekul Berralund att du startar upp en tråd med blandade Asien bilder.
Jag kanske ska byta namn på min Vietnam tråd och döpa om den. Jag har ju också lite blandade bilder från Phill,Bali som jag kan börja scanna.
"Rolf " sa:Fina bilder, tur att man inte bor där, var det så där disigt eller hade du bara otur med vädret
Kanske skulle lägga ut några men vet inte i vilken dator jag har dom, jag har ingen ordning alls.
"Berralund " sa:Bortse från ovanstående inlägg.
Tack ling för att du öppnade detta nya Asienforum som kycklingen och jag nu har invigt med våra bildtrådar. Nu får vi hoppas att fler delar med sig av sina bilder, det är trevligt att se annat än Thailand också.
"Wanpen " sa:Vill bara fråga, så alla asien trådar och bilder hamnar här
"Kycklingen " sa:För min del läggar jag gärna fler blandade bilder i "min" tråd, men har jag personliga bilder lägger jag dom nån annastans.
"Wanpen " sa:Ja dina bilder, (min tråd) dina bilder förstår jag om
du vill ha dom för dig själv, men jag frågade,
Perfekt att ha ett forum för övriga Asien (och andra länder också antar jag). Nu vill vi se massor av bilder och berättelser här!!!
så allt hamnar här
"Kycklingen " sa:Nu tycker jag du börjar svamla igen. Detta är Berralunds bildtråd.
Det finns en Asiendel där andras bilder kan läggas in även dina.
"insayt " sa:Sjyssta bilder berra!
Hong Kong är faktiskt ett resmål jag alltid velat besöka, måste göra det någon gång. Mattokig som jag är så lockar givetvis den fina "Seafooden".
Visste ni att Sushi faktiskt har sitt ursprung från Kina och inte Japan, för si så där 2000 år sedan.
Mvh Peter