Berralunds lilla Asientråd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fina bilder.. Trevlig tråd :wai:

Lingberg nu är det fan i mig dax att vi får en forumsdel för Övriga Asien! ;)

"Kycklingen " sa:
Jättekul Berralund att du startar upp en tråd med blandade Asien bilder. :thumbsup:

Jag kanske ska byta namn på min Vietnam tråd och döpa om den. Jag har ju också lite blandade bilder från Phill,Bali som jag kan börja scanna.

Ja, gör gärna det Kycklingen. :wai: Till sist fixar nog chefen till en avdelning för sådana bilder, det hade varit väldigt trevligt.

Fina bilder, tur att man inte bor där, var det så där disigt eller hade du bara otur med vädret :thumbsup:
Kanske skulle lägga ut några men vet inte i vilken dator jag har dom, jag har ingen ordning alls.

"Rolf " sa:
Fina bilder, tur att man inte bor där, var det så där disigt eller hade du bara otur med vädret :thumbsup:
Kanske skulle lägga ut några men vet inte i vilken dator jag har dom, jag har ingen ordning alls.

Vädret i Hong Kong var kasst, småruggigt och regnigt. Diset där beror också på smog från Kina, hemskt. På Filippinerna var det fint förutom i bergen. Diset där beror förmodlgen på föroreningarna från Manilla som ligger endast 5 mil norröver. Trafiken där är som sagt minst lika hemsk som i Bangkok.

Så, då var det nya Asienforumet invigt. Perfekt att ha ett forum för övriga Asien (och andra länder också antar jag). Nu vill vi se massor av bilder och berättelser här!!! :wai:

Bortse från ovanstående inlägg.

Tack ling för att du öppnade detta nya Asienforum som kycklingen och jag nu har invigt med våra bildtrådar. Nu får vi hoppas att fler delar med sig av sina bilder, det är trevligt att se annat än Thailand också.

"Berralund " sa:
Bortse från ovanstående inlägg.

Tack ling för att du öppnade detta nya Asienforum som kycklingen och jag nu har invigt med våra bildtrådar. Nu får vi hoppas att fler delar med sig av sina bilder, det är trevligt att se annat än Thailand också.

Jag håller med dej Berralund. :nod:

En fördel som jag tycker med en Asiendel är ju att om man mellanlandar nånstans till eller ifrån Thailand så kanske man kan få tips om hotel och dyl om man vet att fler har vart på dom ställena innan. Likaså när man är i Thailand och vill ta sej en avstickare några dagar till nåt grannland.

"Kycklingen " sa:
För min del läggar jag gärna fler blandade bilder i "min" tråd, men har jag personliga bilder lägger jag dom nån annastans.

Ja dina bilder, (min tråd) dina bilder förstår jag om
du vill ha dom för dig själv, men jag frågade,
Perfekt att ha ett forum för övriga Asien (och andra länder också antar jag). Nu vill vi se massor av bilder och berättelser här!!!
så allt hamnar här

"Wanpen " sa:
Ja dina bilder, (min tråd) dina bilder förstår jag om
du vill ha dom för dig själv, men jag frågade,
Perfekt att ha ett forum för övriga Asien (och andra länder också antar jag). Nu vill vi se massor av bilder och berättelser här!!!
så allt hamnar här

Nu tycker jag du börjar svamla igen. Detta är Berralunds bildtråd.
Det finns en Asiendel där andras bilder kan läggas in även dina.

"Kycklingen " sa:
Nu tycker jag du börjar svamla igen. Detta är Berralunds bildtråd.
Det finns en Asiendel där andras bilder kan läggas in även dina.

Jaha,svamla igen, jag frågade bara, (vet att de
är berralunds tråd), om dom trådarna var på samma
ställe

Sjyssta bilder berra!

Hong Kong är faktiskt ett resmål jag alltid velat besöka, måste göra det någon gång. Mattokig som jag är så lockar givetvis den fina "Seafooden".

Visste ni att Sushi faktiskt har sitt ursprung från Kina och inte Japan, för si så där 2000 år sedan.

Mvh Peter :wai:

"insayt " sa:
Sjyssta bilder berra!

Hong Kong är faktiskt ett resmål jag alltid velat besöka, måste göra det någon gång. Mattokig som jag är så lockar givetvis den fina "Seafooden".

Visste ni att Sushi faktiskt har sitt ursprung från Kina och inte Japan, för si så där 2000 år sedan.

Mvh Peter :wai:

Hade faktiskt ingen aning. Men gott är det, ingen tvekan om det. Trodde dock att sushi var urjapanskt. ::)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp