Buddha day 25 maj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Aviator

Gäst
Hej,

Planerar en tjänsteresa i Asien i maj och jag ser ut att få helgen 24-26 maj ledig för nöjen. Hade tänkt att åka till Pattaya en sväng men ser nu att det är Buddha day och vad jag förstår så har barerna stängt.

Är det någon som har koll på hur hårt de efterlever detta? Kanske lika bra och ta Singapore?

"Aviator " sa:
Hej,

Planerar en tjänsteresa i Asien i maj och jag ser ut att få helgen 24-26 maj ledig för nöjen. Hade tänkt att åka till Pattaya en sväng men ser nu att det är Buddha day och vad jag förstår så har barerna stängt.

Är det någon som har koll på hur hårt de efterlever detta? Kanske lika bra och ta Singapore?

Hej

Oroa dig inte barerna stänger inte för Buddha i Pattaya inte ens för kungen e dom stängda längre så åk ner festa o ha kul

micke glimt

"legolas " sa:
Lyssna inte på Rolf, han har aldrig varit ungkarl i hela sitt liv, gifte sig strax efter grundskolan, och har aldrig festat i Pattaya.... Singapore lär vara väldigt dyrt, eller??

legolas
Singapore är kanon rent och snyggt med många trevliga barer/rest nere vid kanalen med vidhängande damer om man nu är ute efter det.
Men han kanske ska ha kul och då är dom ju bara ivägen ::)

"ledarn " sa:
Gillar också Singapore... Visst lite dyrare än LOS...

Men attans vad rent och snyggt det är :thumbsup: :thumbsup:
En slappar dag ute på Sentosa Island går inte av för hackor.. :nod: :nod:

Och dessutom har dom ett väldigt fint Zoo där man kan dricka thé med en orangutang. Men det förstås - sitter en annan där med orangutangen och var sin thékopp så är det väl fara å färde att dom inte kan skilja på vem som är vem. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
11
Visningar
3 K
nakonsawan
N
N
Svar