Den rekordstarka Bath:en

Nördig information
US dollar index currencies

The U.S. Dollar Index is used to measure the value of the dollar against a basket of six foreign currencies.
These are: the Euro, Swiss franc, Japanese yen, Canadian dollar, British pound, and Swedish krona

Då ska vi se vad Augusti månad gett oss för glädje...
Veckan som gått är deprimerade :

Screenshot_20230826-225835.png

Om var veckan deprimerade så blir Augusti månad inte så mycket mer glädjande :

Screenshot_20230826-225840.png

Tittar man ut på nätet och följer nyheter och annan information så ser det inte lovande ut...

Då ska vi se vad Augusti månad gett oss för glädje...
Veckan som gått är deprimerade :

Screenshot_20230826-225835.png

Om var veckan deprimerade så blir Augusti månad inte så mycket mer glädjande :

Screenshot_20230826-225840.png

Tittar man ut på nätet och följer nyheter och annan information så ser det inte lovande ut...
Fattar inte varför deprimerande för dig, erat AC som går så bra som du säger borde väl det vara bra?
Hon kan la fan pröjsa en resa ner för dig.
Lägg ner påhittade utgifter på inköp till anställda som telefongrejjen, finns här.
Om du är sjuk är en sak och kan inte resa och se ditt barn men fan skärp dig, sluta skicka.
Ett företag är inte bra och går inte bra om du måste stötta med sjukpeng.

Ja nu blir det negativa smileys.
Men fakta är att om ett företag som hållt på i 5 år, visar på fasta kontrakt med storföretag i Laem Chabang går i minus och måste stöttas med sjukkasse pengar från Sverige så måste fan någon säga ifrån.
Han behöver det själv.
Han har ju fan inte ens råd åka ner och hälsa på dottern.

Ja nu blir det negativa smileys.
Men fakta är att om ett företag som hållt på i 5 år, visar på fasta kontrakt med storföretag i Laem Chabang går i minus och måste stöttas med sjukkasse pengar från Sverige så måste fan någon säga ifrån.
Han behöver det själv.
Han har ju fan inte ens råd åka ner och hälsa på dottern.
Nu får du väl ge dig.
Inlägget handlar om bahtens ut veckning under en vecka visavi en månad och det ser väl inte så upplyftande ut?
Att sedan blanda in @JBK.Ltd. dams företag och hur det går hör väl knappast till saken?
Och om han anser att han har råd och väljer att stötta är väl hans ensak?
Där tycker jag verkligen en :( är befogad.

Nu får du väl ge dig.
Inlägget handlar om bahtens ut veckning under en vecka visavi en månad och det ser väl inte så upplyftande ut?
Att sedan blanda in @JBK.Ltd. dams företag och hur det går hör väl knappast till saken?
Inte lönt att debattera med honom.
I bästa fall ber han om ursäkt som varar till nästa Chang öppnas och sen börjar nattskiftet om igen.

Nu får du väl ge dig.
Mitt inlägg handlade om intresse över tid och borde väl vara motsatt om företaget går bra borde intresset vara stark baht.
Vi är väl intresserade av bahtens utveckling vs vår portfolio?
Jag ser väl dock längre än sista inlägget.

Hans fru och han själv skriver han driver företag inom AC i Thailand upprepande i tråden.
Är det vinstgivande borde en stark baht vara positivt för honom, men att du inte förstår det förvånar mig inte.
Jag undviker att gå in i hans privata ekonomi och familj som du gör.

Man behöver inte kommentera allt som skrivs efter en öl.
Jag scrollar förbi massor av inlägg som är ointressant.

Jag undviker att gå in i hans privata ekonomi och familj som du gör.

Man behöver inte kommentera allt som skrivs efter en öl.
Jag scrollar förbi massor av inlägg som är ointressant.
Nej det behöver man inte, man behöver heller inte stå i hyllningskör när företagstelefoner köps in för sjukpeng när fru säger att finns inte i Thailand fast flera visar på motsats i forumet och billigare men man vägrar lyssna.
Man kan slå dövörat till.
Men tycker med dom problemen han har gällande hälsa och sjukdom borde se efter sig själv.
Dom har ju ett vinstdrivande företag varför skall han behöva oroa sig för växelkurs.

Ser inga hinder över någon som ventilerar sina tankar, @Nox & @kurant.

Bara en sak irriterar, du är en anställd och kan bli avskedad, @PanPan.
Du driver inte ett företag med allt det betyder, @PanPan.
Du vet inte hur det är för ett företag hålla sig flytande, skaffa nya jobb och se till att jobben rullar in, @PanPan.
Du betalar inte ut lön till dina anställda för du har inte ett företag att sköta, @PanPan.
Du betalar inte skatt för jobbet som görs och blir utförda, @PanPan.
Och till sist, inte en gång till dra in mig, min fru eller vårt företag i dina negativa tankar, @PanPan.

@JBK.Ltd. "F U TOO!"

Ser inga hinder över någon som ventilerar sina tankar, @Nox & @kurant.

Bara en sak irriterar, du är en anställd @PanPan.
Du driver inte ett företag med allt det betyder, @PanPan.
Du vet inte hur det är för ett företag hålla sig flytande, skaffa nya jobb och se till att jobben rullar in, @PanPan.
Du betalar inte ut lön till dina anställda för du har inte ett företag att sköta, @PanPan.
Och till sist, inte en gång till dra in mig, min fru eller vårt företag i dina negativa tankar, @PanPan.

@JBK.Ltd. "F U TOO!"
Vilka negativa tankar, ni har drivit detta företag i 5 år, varför har du inte råd att åka ner, varför måste du köpa telefoner med försäkringskassepengar.
Jag bor i området där din fru verkar med företaget, tycker underligt att fan inte finns råd för dig att åka och träffa ditt barn eller tvärtom då det inte kostar mer för dom att komma till dig.
Jag vet vad jag skriver är kontroversiellt men blir fan förbannad över att du inte får träffa din dotter och bortförklaringarna håller inte längre.

Vilka negativa tankar, ni har drivit detta företag i 5 år, varför har du inte råd att åka ner, varför måste du köpa telefoner med försäkringskassepengar.
Jag bor i området där din fru verkar med företaget, tycker underligt att fan inte finns råd för dig att åka och träffa ditt barn eller tvärtom då det inte kostar mer för dom att komma till dig.
Jag vet vad jag skriver är kontroversiellt men blir fan förbannad över att du inte får träffa din dotter och bortförklaringarna håller inte längre.

LÄGG NER!

Bara gett fan i dom telefonerna hade gett dig par månader med ditt barn.

Jag förstår att kan vara jobbigt höra sanningen, menar inget illa, du är värd mer.

Jag har min sanning till 100% och ang. mobiltelefon till min dotter var en gåva, fruns lika så och den till vår arbetsledare i firman, så satte frun in pengar på mitt thaikonto.

Säger det igen, "LÄGG NER!", orsaken är att du inte vet allt @PanPan, sluta skriva om saker du inte har rätt information om.
Vill du veta? Skicka då ett PM och inte ta upp det i öppet forum...

Jag har min sanning till 100% och ang. mobiltelefon till min dotter var en gåva, fruns lika så och den till vår arbetsledare i firman, så satte frun in pengar på mitt thaikonto.

Säger det igen, "LÄGG NER!", orsaken är att du inte vet allt @PanPan, sluta skriva om saker du inte har rätt information om.
Vill du veta? Skicka då ett PM och inte ta upp det i öppet forum...
Jag har den info du delger på forumet och skrivit här och det var att du köpte telefoner för din fru sa inte fanns i Thailand vilket motbevisades av flera men även den gång slog du dövörat till och bad oss hålla käft.
Du gör som du vill, klart företaget går bra när din sjukpeng står för omkostnaderna.

Tillbaka
Topp