Den rekordstarka Bath:en

Vad av det jag skrev är lögn ?
Vad jag skrev.
"Hårddiskar idag från WD tillverkas i Thailand, det är riktigt bra kvalitet jämfört med seagate jag hade tidigare som tillverkats i china eller singapore."
Du skrev "Idag använder man sällan hårddiskar i datorer. De flesta har gått över till Solid State Diskar som tillverkas av andra företag"
Vi pratar hårddiskar och annat som är tillverkat i thailand, vad i det förstår du inte? Vi prata inte senaste nytt inom datorfronten. Såklart vill du inte ge Thailand beröm för deras goda kvalitet på vad de producerar, så varför hänger du här om du är så negativ mot thailand och deras arbetares prestationer.

Hoppas att du slutar spamma/citera mina inlägg med ditt "alltid ha sista ordet" tramsande.

Vad jag skrev.
"Hårddiskar idag från WD tillverkas i Thailand, det är riktigt bra kvalitet jämfört med seagate jag hade tidigare som tillverkats i china eller singapore."
Du skrev "Idag använder man sällan hårddiskar i datorer. De flesta har gått över till Solid State Diskar som tillverkas av andra företag"
Vi pratar hårddiskar och annat som är tillverkat i thailand, vad i det förstår du inte? Vi prata inte senaste nytt inom datorfronten. Såklart vill du inte ge Thailand beröm för deras goda kvalitet på vad de producerar, så varför hänger du här om du är så negativ mot thailand och deras arbetares prestationer.

Hoppas att du slutar spamma/citera mina inlägg med ditt "alltid ha sista ordet" tramsande.
Du måste förstå att TV är överallt, kan allt, har kompisar överallt, jobbar överallt, har kunskap om allt, ja t.o.m. hans grannar finns överallt. Han är oövervinnelig i sin mångfalld, lite som stålmannen i en svensk version.

Han är sosse när de behövs, moderat när det behövs, kommunist om det behövs!

Bara att ge upp innan, du har ingen chans mot denna man!

Vad jag skrev.

81H94DAE54L._SY500_.jpg

Var du någon gång på deras event när de träffas 6-10,000 med music, lekar etc etc?

/ SatanG
Inte där, men i någon övergiven industrilokal i Korat var det disco med runt 1000 gäster regelbundet.
Hängde med några jänkare dit vid ett par tillfällen.
I Sung Noen var det bara lördagsmys för två.

Klart han var, han var nog med i bandet och spelade också förstår du... ;)
Inte den gången, men man har varit med om mycket liknande.
Thailand utanför Pattaya och Bangkok bjuder på många överraskningar och faranger är ett exotiskt inslag.
Stora scenen har naturligtvis intagits.
Finns mycket kul för den som bjuder på sig själv. :cool:

Senast ändrad:
Vad jag skrev.

Frågar igen. Var var det i det jag skrev som var en lögn ?

7% är väl numera garanterad kommer troligen att öka. Var något av de största nyheterna efter G7 mötet. Påverkar tydligen svenska företag negativt. 15% verkar inte vara en omöjlighet då USA tydligen hade detta som ett möjlig siffra.
Finns ex, på att det dubblas när ett brevlådeföretag är inblandat. Varan direkt till Sverige. Fakturan mellanlandar på brevlådeföretaget. Brevlådeföretaget skickar vidare med kraftigt påslag. Här blir det garanterat inte några mesiga 15%.
Hur vanligt det är beror nog på var det är förmånligast att lägga vinsten. Men med tvingande bolagsskatt så minskar nog incitamentet för såna upplägg.

Hej

Bank of Thailand uttrycker oro över att antalet arbetslösa och anställda som nu jobbar färre timmar har ökat ifrån
1 miljon till 3 miljoner, 1.6 miljoner uppges ha flyttat hem till sina byar, 290 000 studenter som har avslutat sina universitetsstudier uppges också vara arbetslösa.

t-02-Bank-of-Thailand-concerned-over-vulnerable-financial-position-of-businesses1.jpg
Governor Sethaput said employment has been declining, both in terms of higher unemployment and fewer working hours per day.

Mvh isan lover

Hej

Bank of Thailand uttrycker oro över att antalet arbetslösa och anställda som nu jobbar färre timmar har ökat ifrån
1 miljon till 3 miljoner, 1.6 miljoner uppges ha flyttat hem till sina byar, 290 000 studenter som har avslutat sina universitetsstudier uppges också vara arbetslösa.

t-02-Bank-of-Thailand-concerned-over-vulnerable-financial-position-of-businesses1.jpg
Governor Sethaput said employment has been declining, both in terms of higher unemployment and fewer working hours per day.

Mvh isan lover
Om Sverige hade såna problem skulle en krona kostar 0.00001 pesos, svenskarnas köpkraft ökar och nu vill många ha en sommarstuga, vi hittar ingen svetsare i Skellefteå(ingen arbetare överhuvudtaget) men kronan är fortfarande svagare än bath jämför med 2010.
Någonstans är fel.

Tillbaka
Topp