Den rekordstarka Bath:en

 
Ja eftersom det har åkt ner en medlem till Thailand så finns det anledning att visa den riktiga växelkursen som man kan handla till.

Kursen för svensksekiner hos den lokala certifierade licensierade valutamånglaren nu på förmiddagen;

IMG-20230116-WA0000.jpg
 
Ja eftersom det har åkt ner en medlem till Thailand så finns det anledning att visa den riktiga växelkursen som man kan handla till.

Kursen för svensksekiner hos den lokala certifierade licensierade valutamånglaren nu på förmiddagen;

IMG-20230116-WA0000.jpg
Statusen på Thailands resor stiger.
Ja eftersom det har åkt ner en medlem till Thailand så finns det anledning att visa den riktiga växelkursen som man kan handla till.

Kursen för svensksekiner hos den lokala certifierade licensierade valutamånglaren nu på förmiddagen;

IMG-20230116-WA0000.jpg
 
Så illa kan det väl ändå inte vara.:(
Det börjar närma sig avresa för min del så man vet ju aldrig :laugh2:
Men jag tror att du gjort ett misstag i sista steget vid uttaget...som @apknug säger godkänn aldrig den thailändska bankens kurs.

1E0F05A3-95AB-4B2F-B0E3-1314E83930DE.jpeg
Nu sitter hemma i Norrland i den underbara tystnaden och funderar mindre på vad en krona kostar.
Jag får hörselskador av trafiken varje gång när jag är där. Jag ska inte godkänna nästa gång 5555
 
En "bekräftelsefråga": man skall alltså välja "Continue without conversion"? :unsure:
Ja…så har jag fått förklarat för mig att när du väljer att ta ut pengar från en ATM eller köp välj ALLTID ”Continue without conversion” för du vill att du ska få den kurs som Visa eller Mastercard har satt och inte banken som har ATM som ger dig sämre kurs.:)
 
 
 
Tillbaka
Topp