R
Rolf
Gäst
Ja vi tycker det är klart, men en liten chans har dom andra. Men ack så liten"Wanpen " sa:Tycker de är klart, slutspeletet
ja man kan tycka olika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja vi tycker det är klart, men en liten chans har dom andra. Men ack så liten"Wanpen " sa:Tycker de är klart, slutspeletet
ja man kan tycka olika
"Psydrop " sa:Kycklingen sa hon ville se aik i final......hv va ju inte så bra när det väl kom till kritan
P.S Nu vet man i Smålands Jerusalem att Gud är gnagare!
Dom har sett ljuset och kommit till insikt halleluja"Psydrop " sa:Kycklingen sa hon ville se aik i final......hv va ju inte så bra när det väl kom till kritan
P.S Nu vet man i Smålands Jerusalem att Gud är gnagare!
"Wanpen " sa:Tycker de är klart, slutspeletet
ja man kan tycka olika
"Rolf " sa:Ja vi tycker det är klart, men en liten chans har dom andra. Men ack så liten
Du har vart på sjön för länge, det är säkert en släng av skörbjugg"Berralund " sa:Jag vet inte varför, men plötsligt fick jag en sur uppstötning. Lycka till vilket lag som än vinner i kväll, i ärlighetens namn skall sägas att AIK har gjort det förbaskat bra hittills.![]()
"Berralund " sa:Det är bara att lyfta på hatten och säga: GRATTIS AIK, starkt gjort! Imponerande!![]()
Man är benägen att hålla med. det var starkt gjort."Berralund " sa:Det är bara att lyfta på hatten och säga: GRATTIS AIK, starkt gjort! Imponerande!![]()
NÄ och du ser ju hur GNAGET behandlar Sv mästare Uts"Berralund " sa:Nu skall vi inte ta i så att vi kräks. Det är myyycckket kvar innan guld, och snackar vi fotboll - tillåt mig småle. Jag behöver ju inte nämna vilket lag som är svenska mästare där.![]()