R
Rolf
Gäst
Experter"Gazton " sa:Fint inlägg Rolf, Det känns bra idag.
Aftonbladet idag:
”Förlåt oss, AIK”
Sportbladets experter dömde ut AIK
Fan vad skönt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Experter"Gazton " sa:Fint inlägg Rolf, Det känns bra idag.
Aftonbladet idag:
”Förlåt oss, AIK”
Sportbladets experter dömde ut AIK
"Rolf " sa:Jaha ska dom också spela
Tänk om jag får rätt att Lule och AIK spelar final.
Det vore kanon för hockey Sverige
Jadå hellre det än SAIK. Fråga mej inte varför, det är nog för att jag är intelligent"Wanpen " sa:Håller med, då är vi 2 som håller på Lule
"Rolf " sa:Jadå hellre det än SAIK. Fråga mej inte varför, det är nog för att jag är intelligent
Ingen aning"Per Olav " sa:Vi pratar väl om ishockey? Vart kommer intelligens in i bilden???
Du vet väl hur det är, man gläds åt framgången och man lider i motgång. Men på Ons är man glad igen ;D"Berralund " sa:Rolf, tråkigt att du tar gårdagens förlust så hårt så att du gick och blev sjuk. Du vet - det är ändå bara en lek med hockey, man skall inte ta det på SÅ stort allvar. 8) 8) 8)
"Rolf " sa:Du vet väl hur det är, man gläds åt framgången och man lider i motgång. Men på Ons är man glad igen ;D
Ja visst var det bra Nu väntar vi bara på att Gnaget ska vakna. Det vart ju onödigt spännande innan Lule prickade in målet"Wanpen " sa:Rolf, Vi vann ju i går
"helgonet " sa:Trots att jag læmnat Luleå før 3 år sedan så håller jag fortsatt på Bjørnarna i norr samt Detroit red wings och de ser fortsatt onekligen bra ut på bægge fronter....
"Berralund " sa:Helt OK om Lule vinner. I den andra hoppas jag på Färjestad, sorry boys!