Elitserien

Vilka två lag hamnar i kvalserien

• AIK

Röster: 3 33.3%
  • Modo

Röster: 3 33.3%
  • Södertälje

Röster: 9 100.0%
  • Timrå

Röster: 1 11.1%
  • Frölunda

Röster: 1 11.1%

• Totala väljare
    9
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Luleå-Skellefteå ,,,2-0 i matcher och avgjort i sudden,,,,,,,,,,igen,,,,,,:)

"Gazton " sa:
Ja det är inte många fel som fattas hos dig!

Nu skall vi inte vara sådana. Se det från den ljusa sidan - AIK har i alla fall gjort det jättebra. Vem hade trott att de skulle gå till semi när säsongen började? Vad månde bliva nästa säsong?

Det är inte slut än, vänta bara tills dom slåss för sina liv.
Visst har dom gjort det bra, dom är ensamma om att ha kommit upp i eliten och vidare till semi och kvarten, tror att HV gjorde det en gång men då fanns inte både semi och kvartsfinal.
Så hur det än går så är AIK historiska :thumbsup: :thumbsup: :nod:

Norrland kunde väl ha en egen ligaserie.. De behövs inte i elitserien ;)

Mitt lag AIK är utslaget i semifinalen ! är livet i spillror ? nej inte alls.. AIK föll med flaggan i topp, dom har genomfört en säsong som var långt över mina och mångas förväntningar.
Själv var jag nöjd med att dom klarade nytt kontrakt. Men med ett stort hjärta och 100% respektlöshet har dom gjort en fantastisk säsong som har glatt många. Några som dock borde tänka över sitt yrkesval är dom sk hockeyexperterna, som sågade AIK totalt inför säsongen ! men sina egna avskedsansökningar får dom skötta själva, men jag hoppas dom blir många ;)
Nu är min förhoppning om att vårt fotbollslag kan visa lite av det hjärta och inställning hockeygängen har visat. Då kan även fotbollssäsongen bli rolig..
FRAMÅT STOLTA AIK..
Tack för ordet / Mats

Jaha så var det klar med finallagen. Skellefteå mot Färjestad, är det bra det?
Vad ska man hålla på då, eller ska man bara luta sej tillbaks och njuta av hockeyn.

Vill även passa på att kasta lite skit på dom 22,7% som trodde AIK skulle hamna i kvalserien :mad:

"Rolf " sa:
Jaha så var det klar med finallagen. Skellefteå mot Färjestad, är det bra det?
Vad ska man hålla på då, eller ska man bara luta sej tillbaks och njuta av hockeyn.

Vill även passa på att kasta lite skit på dom 22,7% som trodde AIK skulle hamna i kvalserien :mad:

:'( :'( :'( :'( :'(
Lule klarade inte att ta sig till finalen, så då måste
man heja på Skellefteå

"Wanpen " sa:
:'( :'( :'( :'( :'(
Lule klarade inte att ta sig till finalen, så då måste
man heja på Skellefteå

Klarar du det som inbiten Lulefantast? Som stor Malmöanhängare har jag väldigt svårt för att heja på Rögle, det går bara inte. Det är så illa att jag hoppas att dom misslyckas i kvalserien. Jag kanske borde skämmas, men så är det. 8) 8) 8)

Jaha då börjas det igen. Skönt att titta utan att vara engagerad.
Färjestad-Skellefteå aik
Färjestad slog ut Brynäs 4-1 och AIK 4-0 :'(
Skellefteå slog ut Linköping i 4-3 och Luleå 4-2.
Så enligt detta så bör ju Färjestad ligga närmast till segern, men vem vet ???

Det är ju alltid roligare när ett lag vinner som inte har vunnit så mycket tidigare. Så visst håller jag på norrlänningarna. Hoppas det går till 7:e och avgörande, maximal spänning. :)

"Berralund " sa:
Det är ju alltid roligare när ett lag vinner som inte har vunnit så mycket tidigare. Så visst håller jag på norrlänningarna. Hoppas det går till 7:e och avgörande, maximal spänning. :)
Så då var vi överens. Då stänger vi denna tråd innan det kommer in andra åsikter :laugh: :laugh:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp