Thaisnacks Stockholms tråd.

En god tanke, men hur har du tänkt dig att det ska gå till? Vikingline har några nya pigga resor i sommar. Se deras hemsida.

Min avsikt och förhoppning är kunna åka till Thailand när vi blivit besprutade. Hur ser dina planer ut?

Finns också kortare och billigare resor utan övernattning att fundera på t ex Vaxholm och Kungshatt med pendelbåt och Siaröfortet som vi diskuterade för länge sedan.
Ja men vi får koka ihop nått här hemmavid så länge, typ Siarö vore spännande!

Ja men vi får koka ihop nått här hemmavid så länge, typ Siarö vore spännande!
Siarö öppnar 24 april enligt deras hemsida. På min önskelista finns mannerheimsmuseet och Sveaborg på första plats. Annars vore det av intresse att titta på Tallin och Rigas svenskminnen. Siarö är en modernare motsvarighet till Wasa d v s ett misslyckat projekt som blev ett lyckat turistprojekt så småningom.

Hur ser du på livet när det går att åka på ett normalt sätt?

Siarö öppnar 24 april enligt deras hemsida. På min önskelista finns mannerheimsmuseet och Sveaborg på första plats. Annars vore det av intresse att titta på Tallin och Rigas svenskminnen. Siarö är en modernare motsvarighet till Wasa d v s ett misslyckat projekt som blev ett lyckat turistprojekt så småningom.

Hur ser du på livet när det går att åka på ett normalt sätt?
Ja allt du nämner e coolt och häftigt! vi har en plan! Livet är som det är, vi får ta en dag i taget! Mvh Mr Tim.

Liknande trådar

T
Svar
12
Visningar
1 K
trollet
T
A
Svar
23
Visningar