Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag lagar jag Köttfärslimpa, kokt potatis och Gäddsås (Hemkokta lingon) och Fläskfile skuren i mindre bitar med en sås gjord på lite allt möjligt (stark) i en form in i ugnen och Kokt Ris.
Det blir oxfilé idag. Hoppas kocken inte förstör den.
Smiter en timma tidigare från jobbet så att man har ätit färdigt när dom andra slutar.
Man tar ju sig vissa förmåner när man kan.
Får ni efterrätt varje dag eller bara på helgerna? God efterrätt ni får
jag fick nyplockade rabarber av grannfrun i dag så jag ska göra en paj eller koka kräm i morgon kväll.
Får ni efterrätt varje dag eller bara på helgerna? God efterrätt ni får
jag fick nyplockade rabarber av grannfrun i dag så jag ska göra en paj eller koka kräm i morgon kväll.
För min del så blev dagens middag rester från i helgen. Potatis,morötter och köttfärslimpan, sås och lingon. Sen gjorde jag även Hamburgare med bröd, stekt lök till min partner.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.