Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Strövade iväg till utkanten av Hanoi då jag blev lite nyfiken på en folksamling.
Det visade sig att det var bananodlare som väntade på att sälja sina produkter till grossisterna.
När jag var i Hanoi i januari var det inte mer än 12-15 grader på dagen och mulet. Vi åkte cyklo runt i centrum (jag har nästan aldrig varit så rädd) och jag frös som en hund. Cyklo i den trafiken var en upplevelse man aldrig glömmer. Saigon var naturligtvis betydligt varmare.
När jag var i Hanoi i januari var det inte mer än 12-15 grader på dagen och mulet. Vi åkte cyklo runt i centrum (jag har nästan aldrig varit så rädd) och jag frös som en hund. Cyklo i den trafiken var en upplevelse man aldrig glömmer. Saigon var naturligtvis betydligt varmare.
Precis .... det här var ochså Januari och som du skriver Berralund vilken skillnad det var tempmässigt på Hanoi och Saigon.
Kanske vore mer lägligt att åka framåt Mars om man vill ha ett uns av värme här uppe.
Det var ju trevliga båtar med hytter och restaurang.
Men plötsligt ville inte motorn starta och dom försökte med repstumpen längst upp till vänster att sno den runt svänghjulet och göra en fuling men motorn vann den tjurkampen ... så det var var ringa efter ett nytt batteri.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.