Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Efter Pattis så blev det att åka hem till byn och där skulle det toppas ?? en palm vet ej varför kanske den hade blivit för står men denna kille (Toj hette han) vart jag impad av.
Efter Pattis så blev det att åka hem till byn och där skulle det toppas ?? en palm vet ej varför kanske den hade blivit för står men denna kille (Toj hette han) vart jag impad av.
Ja, att klättra upp för en stam på det viset, genererar en jäkla massa mjölksyra, vet en gammal man 60 eller något på Koh Samui, ägaren till Bungalow som jag bodde i, klättrade som en apa uppför palmerna och tog ner kokosnötter.
De måste ha en särskild teknik antagligen, när de klättrar!
Jag har sett en gång när dom skickade upp en dresserad apa för att plocka kokosnötter. Skitfräckt ända tills apan fick för sig att det inte var roligt längre, bara satt där uppe och vägrade komma ner. Killen hade ett band om halsen på apan, men det hjälpte föga. Killen var vansinnig (snacka om att tappa ansiktet) och alla åskådarna formligen tjöt av skratt. Ett roligt minns, synd att kameran inte var med. ;D ;D ;D
Ja Birger hårda tag, inte min grej även om det ser friskt och skönt ut på landet. Men det ser ju inte ut som att du skulle ligga risigt till med tanke på den sista bilden ;D ;D
Ser jag rätt skördar ni och tröskar på en gång? Ser ut som ett riktigt slitgöra, blir det skördefest sen?
Du får byta lite och hålla i kameran ibland.
karma för fina bilder.
Bild 1 tycker dessa är rätt fräna
Bild 2 något hus som det målade fint
bild3
bild 4 någon kung vet ej namnet stod vid huset de måla om,tjejen är inte här 5555
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.