En tripp till Thailand med Birger

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
och nu kommer bilderna ;D ;D ;D

pattis9.jpg

pattis6.jpg

pattis4.jpg

pattis10.jpg

pattis5.jpg

pattis.jpg

Det är vad jag kallar bilder det!

Ser du något fruämne Lunkan? Jag ser flera stycken! :nod:

Så ska det se ut Birger! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Barer och flickor.. Kul detalj på bild nr1 på dina sista bilder, Bk Lobo står det på planschen på väggen. Det är väl en idrottsklubb i Göterborg :) ;) 8)

Efter Pattis så blev det att åka hem till byn och där skulle det toppas ?? en palm vet ej varför kanske den hade blivit för står men denna kille (Toj hette han) vart jag impad av.

palm7.jpg

palm6.jpg

palm5.jpg

palm4.jpg

palm3.jpg

palm2.jpg

palm1.jpg

palm.jpg

"Birger LKPG " sa:
Efter Pattis så blev det att åka hem till byn och där skulle det toppas ?? en palm vet ej varför kanske den hade blivit för står men denna kille (Toj hette han) vart jag impad av.

Ja, att klättra upp för en stam på det viset, genererar en jäkla massa mjölksyra, vet en gammal man 60 eller något på Koh Samui, ägaren till Bungalow som jag bodde i, klättrade som en apa uppför palmerna och tog ner kokosnötter.

De måste ha en särskild teknik antagligen, när de klättrar!

Mvh Peter :wai:

Jag har sett en gång när dom skickade upp en dresserad apa för att plocka kokosnötter. Skitfräckt ända tills apan fick för sig att det inte var roligt längre, bara satt där uppe och vägrade komma ner. Killen hade ett band om halsen på apan, men det hjälpte föga. Killen var vansinnig (snacka om att tappa ansiktet) och alla åskådarna formligen tjöt av skratt. Ett roligt minns, synd att kameran inte var med. ;D ;D ;D

"Birger LKPG " sa:
Birger sliter med ris skörden :nod:

Ja Birger hårda tag, inte min grej även om det ser friskt och skönt ut på landet. Men det ser ju inte ut som att du skulle ligga risigt till med tanke på den sista bilden ;D ;D

Mvh Peter :wai:

Ser jag rätt skördar ni och tröskar på en gång? Ser ut som ett riktigt slitgöra, blir det skördefest sen?
Du får byta lite och hålla i kameran ibland. :D
karma för fina bilder.

Trevliga bilder och text till Birger. Dags för ett litet karmatryck.

Men va fan Birger, Har du rosa/cerisa strumpor på dig? Ser lite sissy ut 8)

Ett par bilder från Uttaradit.

Bild 1 tycker dessa är rätt fräna
Bild 2 något hus som det målade fint
bild3
bild 4 någon kung vet ej namnet stod vid huset de måla om,tjejen är inte här 5555

utta.jpg

utta2.jpg

utta3.jpg

utta1.jpg

Hitta denna bild tråd kanske dax att öppna den så här kommer det lite bilder :afro:

Var på ett kanon fint see food ställe och åt (lite) om man nu kan göra det med 2 st thai tjejer och grabben ::)

see2.jpg

see3.jpg

see4.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp