Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja jag ser inte en enda bild bara en satans massa siffror.. Men alla andra bilder folk lagger ut ser jag Det ar vall du som har natt gammalt skit som inte fungerar
Ja jag ser inte en enda bild bara en satans massa siffror.. Men alla andra bilder folk lagger ut ser jag Det ar vall du som har natt gammalt skit som inte fungerar
Beror det inte på hur man lägger in dom, tar man och väljer bifoga fil är väl maxuppladdningen 5 bilder.
Ser att du får laddat upp fler bilder per inlägg, så antar du gör på annat sätt?
Kanske där problemet ligger?
Beror det inte på hur man lägger in dom, tar man och väljer bifoga fil är väl maxuppladdningen 5 bilder.
Ser att du får laddat upp fler bilder per inlägg, så antar du gör på annat sätt?
Det stämmer, vi testade en stund med en begränsning på max fem bilder men då det inte löste problemet så ökade vi till tio igen. Problemet ligger i att forumprogrammet tar ganska mycket resurser för att presentera bilderna och då slår en spärr till hos leverantören där forumet hostas. Koden till forumet är något Kycklingen betalar för årligen för att få uppdateringar mm. Även att hosta forumet kostar pengar plus lite annat som certifikat mm tillkommer. Det blir för dyrt att jacka upp licensen för hostingen. Hosting bolaget tycker kodarna kan koda bättre och företaget som kodar tycker hostingbolaget är snåla En helt vanlig dag i IT världen
Troligtvis skulle man kunna lösa detta rent tekniskt utan att behöva köpa mer serverkraft men jag har helt ärligt inte tiden och orken att göra det.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.