Extension

 
Patientkortet/brickan borde oxo duga. I värsta fall testa med bibliotekskortet. BTW, lägg ner rökat, verkar inte som om du klarar av det
:)
Kul att du fick in rökat även i denna tråd. Det brukar alltid reta upp nån. Och det lär behövas stimuansia om man ska dra upp boardingkortet i tid och otid.
 
Något jobbskatteavdrag fick jag inte på pensionen utan har betalat skatt högsta skattetabell. :confused:

Ja ingen inbetalning till pensionsmyndigheten. Däremot betalades det in tjänstepension för dessa 3 och ett halvt år.
Du fick väl en avtalspension och det är samma som lön och allmänpensionsavgift betalas till avtalet går ut, vanligtvis 65 via skatten.

Stämmer att tjänstepension betalas in separat för hela tiden.
Bäst har varit ett engångsbelopp på tjänstepensionen då den får fler år att växa i fonderna
 
Du fick väl en avtalspension och det är samma som lön och allmänpensionsavgift betalas till avtalet går ut, vanligtvis 65 via skatten.

Stämmer att tjänstepension betalas in separat för hela tiden.
Bäst har varit ett engångsbelopp på tjänstepensionen då den får fler år att växa i fonderna
De betalade in tjänstepensionen några månader efter jag gick i pension som ett engångsbelopp.
 
Men behöver man Boardingkort....... Och när, och var?

Jag brukar få visa boardingkort i loungen men där ska jag bara stanna nån timme eller två.

Det är det tråden handlar om nu, enligt uppgift ovan ny regel som kommit.
 
 
 
Tillbaka
Topp