Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Och så tillbaka igen till 1 bild per post!!!! vad hände varför funkar det inte för dig...
Det är ju upp till dig, om du vill köra med en bild per inlägg. men ville bara försöka att hjälpa dig.
8) 8) 8)
Med detta så var mina 3 timmar över i Trång paj, men innan återfärden så blev det
en inbjudan att äta lite.
Planeringen inför helgen är att åka och hälsa på Damens bror med fru som bor
några hundra meter från gränsen till Cambodja, jag ska inte över gränsen pga.
att då förstör jag mitt visa, man kan väl hoppas på att det finns nyladdade
batterier till kameran och att Cambodianerna kidnappar mig som dom gjorde
för ett tag sen med några Thailändare, från samma ställe som jag ska till annars så
är jag åter Söndag kväll.
Ubon, Zääta hjälpte mig när jag var ny. Ta dina bilder via PAINT i din dator. Och förminska dem till omfånget. Dina ligger ju över 1 mB, så det är svårmanörerat då. I paint så tar du ner dem så det istället kanske handlar om 88 kB, alltså mer än tiondelen av de förra.
vet du hur det funkar??
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.