Familjetråden Ubon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
samma

Granat 024.jpg

Hit kom jag och när jag kliver ur bilen kommer det fram 2 svartklädda militärer och talar tydligt om att här får inga kort
tas, på väg därifrån så är Ubon olydig Ubon har en kamera, kullarna i bakgrunden tillhör Cambodia

Granat 094.jpg

Just haft telekontakt med Kantalalak och det uppges att laget ar lungt

Bada landerna gjorde uttalande pa nyheterna i gar kvall, Thailand sager att landerna maste tala, cambodia vill ta fragan till FN-UN

Ha det gott

Ubon

Fran Kantalala, laget ar lungt och dom skolor som varit stangda kommer under morgondagen att borja oppnas
Avresa i morgon mot Ubon Rachatani for ett kortare besok,, slut for idag

ha det gott

Ubon

Ubon
skriv lite om Ubon Rachatani, frugan vill höra lite, och om du har
lite bilder så blir de karma för varje bild, måste fråga en sak, nej
jag skickar ett PM

Det har varit svart att logga in, och snabbare att bli utloggad sitter man sen pa en seg lina sa gor det saken inte roligare

Denna Thaitrafik, ack ack vi var pa vag till Big C nar Damen bromsar in mjukt for att inte mosa en hundvalp 2 bilar bakom
sag varken hunden eller Damens bil, sa imorgon blir det att besoka verkstaden, Damen talar om denna bil som den vore
en person, var radd om min bil, sla inte i dorren, sitt forsiktigt osv. osv, meningen var att jag skulle kora men som tur var sa var det Damen som korde.

Tydligen vid trafikincidenter sa ringer dom forsakringsbolaget, inte polisen, sa nar vi star dar och vantar sa dyker en
representant upp fran damens forsakringsbolag efter en stund sa dyker en representant upp for bil nummer 2, till
den 3.dje bilen kom ingen for han var oforsakrad sedan sa ringer dessa efter polisen, det hela gick ganska smidigt
ett par timmar senare sa kunde vi aka vidare hemat, Damen var inte pa humor att handla.

Ha det gott

Ubon

Ubon:
Du får vara med om en massa vardagliga händelser i Thailand som vi andra turister aldrig har en chans att få vara med om.
Tack för att du delar med dej av din vardag.

Enligt nyheternas sändning från kantalak så är läget lungt, myndigheterna bygger nya bunkerskydd.

Ha det gott

Ubon

Jag vet inte vad jag ska säga om detta? men ett tempel och samtliga byggnader klädda in och utvändigt med....

TOMFLASKOR??

Ha det gott

Ubon

Granat 085.jpg

Granat 079.jpg

Granat 071.jpg

Otroligt, Ubon. Var ligger detta tempel, jag har aldrig sett det? Tänk vad många goda Chang som har gått åt för att bygga det.... ;)

Toyota verstaden talade om att kostnaderna för reparationerna kommer att kosta drygt 18.000 bath
vilket ersätts av bakomvarande bils försäkringsbolag, klar att hämta den 26;e

Ha det gott

Ubon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp