Familjetråden Ubon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ubon. Du behöver inte svara, men jag tror att du missupfattade Lego, han ville nog inte veta vad det var för fel. Utan det var som jag fattar det ett uttryck för medkänsla, med hopp om att du visste vad det var för fel och inte levde stunden i ovisshet.
Ursäkta om jag lade mej i men kunde inte låta bli
mvh Rolf

Hoppas att ni kommer att få en fortsatt trevlig semester.Cyckelturen hade jag aldrig hört talas om, det verkar ju vara en toppen grej. Var inne och kollade fotona.
Ha,t bra
Rolf

"Ubon " sa:
Efter 2 akutbesok pa sjukhuset samma natt, sa ar nu Damens operation beraknad ske den 6 Mars

Fraga inte, jag har inte mer svar an Ni

Och just i natt ska en av hennes hundkra.. borja yngla av sig, kul att kunna gladja Damens syster med en uppesittarnatt,
sjalv gar Ubon till en natts somn efter det som varit.

Ha det gott

Ubon

Hoppas att de har gått bra med frugan din, hur många
hundkrakar blev de

Jag är adopterad från Thailand och hämtades från ett barnhem i Ubon.

Det ända jag vet är året jag hämtades samt att jag ska komma från en liten by.

Tjena t2cu och välkommen till oss.. Det ska bli jättekul att lära känna dig,

Kika runt lite på forumet och titta om du hittar någon passande tråd att skriva i..

"t2cu " sa:

Såg du TV-programmen (på TV 4 ?) där de ger hjälp att hitta folk?
(Minst) två har gällt Thailand. Jag såg det gällande mannen. Han var från ett barnhem i Ubon. Jag memorerade inte ställena de var på, men de var bl a på något kristet hjälpcenter.
Fastän det stod mycket fel i papperen, hittade de familjen till slut!

"t2cu " sa:

[/qute]

t2cu

Tack för ditt fina inlägg, och din modighet att skriva här, jag är inte den bästa att hjälpa dig
men låt oss försöka tillsammans, det bästa vore att Du startar en ny tråd, låt oss tillsammans
försöka nå fram till en lösning. Ha det gott Ubon,,,,, hör av dig

"Ubon " sa:
"t2cu " sa:

[/qute]

t2cu

Tack för ditt fina inlägg, och din modighet att skriva här, jag är inte den bästa att hjälpa dig
men låt oss försöka tillsammans, det bästa vore att Du startar en ny tråd, låt oss tillsammans
försöka nå fram till en lösning. Ha det gott Ubon,,,,, hör av dig

gott att se dig tillbaka här.. låt ingen skrämma dig till tystnad. /Gazton

Ubon:
Har du tid och vill så vore det roligt och trevligt att höra hur du har haft det, och om dina framtidsplaner.
Du har vart saknad, så det var riktigt roligt att se dej inloggad ikväll. :thumbsup:

"Kycklingen " sa:
Ubon:
Har du tid och vill så vore det roligt och trevligt att höra hur du har haft det, och om dina framtidsplaner.
Du har vart saknad, så det var riktigt roligt att se dej inloggad ikväll. :thumbsup:

Nja, just nu har jag inte tid, ligger just nu och läser på om morgondagens förhandling-i domstol

Solnedgång 101.jpg

Välkommen tillbaka du har varit saknad......

Hoppas allt går bra i domstolen

Har saknat dina fina berättelser.......

glimten66 :wai:

"Wanpen " sa:
Hoppas att de har gått bra med frugan din, hur många
hundkrakar blev de

När det gäller hundkrakar så fick första tiken 3, ingen överlevde förmodligen på grund av premature, tik nummer 2 gick det lite bättre för som satte igång att valpa klockan 2 på natten, och Damen ska iväg klockan 7 till sin egen operation, Damens syster
kom över och tog det tunga vaket, jag gissade på 11 stycken, det blev 10, dagen efter opererades Damen, kvar på hospitalet en vecka, därefter konvalesent i hemmet 3 veckor.....

willage koko 107.jpg

willage koko 038.jpg

Snart kommer någon att påpeka att det är ju bara 8 valpar, javisst är det, just nu, men det kommer 2 till.......
få se om jag hittar på en bild med 10 valpar, och samtliga mår bra och sålda.....

ha det gott

Ubon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp