Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Rolf " sa:Låter som en dålig kriminalare, du får komma ned fortsättningen trots att du lever med ett mordhot hängande över dej.
Vi får hoppas att slutet blir gott.
Spännande!
Jo det skulle jag göra också, man får ju inte vräka ur sig vad som helst. I synnerhet som du hade rätt i ditt påstående. Märkligt vad en del människor tar till när argumenten tryter."Ubon " sa:Rolf mannen
Dålig kriminalare?
Hot om misshandel eller hot om våld är inget mordhot.
Visst har jag haft mordhot mot mig tidigare, i detta så får vi nog gå
tillbaka en 7-9 år tillbaka i tiden, inget som bekymrar mig, jag har en viss
kunskap i juridiken, vilken jag började läsa in autodidact, en sak vet jag,
jag kommer aldrig tolerera hot mot mig eller annan, anmäler direkt.
"Rolf " sa:Det var ett spännande inlägg![]()
Ja men jäkligt frusterande, tror att vi alla har haft en liknande upplevelse, precis när man kommer fram så, växeln är stängd för i dag välkommen i morgon. Inte undra på att det köps så många telefoner"Ubon " sa:Spännande? inte ett dugg, snarare långtråkigt frustrerande....
"Ubon " sa:Sisadarja,,,som vanligt inga prickar over vissa bokstaver\\
Lanar dator, min lap funkar men inte pa denna lina,,\
Ucshhh, stopp i lokaltrafiken Stockholm, sniglar fram fran Huddinge till stockholms sodra,
kliver av sodra och tanker ta en taxi till Centralen, just, det star en utanfor, en jysst chaffis
som fragar, har do bestallat, javisst, kor mig till Centralen, heter do xxxxxx inga problem,
bytte namn nar jag sag dig, pa centralbron fragar han igen, heter do xxxxxxx, inga problem du far vilket namn du vill, kor mig till Centralen, 200 spann fattigare, nu snabbt ivag till
Arlandabussen, urk jag saknar prickarna over bokstaverna, jag aterkommer.
I dag har jag fatt en inbjudan att traffa en riktigt fet madonna, wow
Ber om ursakt till dig som saknade den taxin som Du bestallt, tack, noden har ingen
lag sa han om sket i brallan, in facto, jag behovde taxin battre an dig.
Aterkommer
Ubon
"legolas " sa:Berra, jag tror nog att du skall läsa vad han skrev en gång till, och mycket saktare.... Då förstår du varför jag uppskattade hans inlägg och tyckte det var kul skrivet.....