Sådärja pojkar, det var faktiskt gazton som fick första tjink på denna Dam
Resan gick väl så där, tänkte när jag kom till Arlanda vad är det China Air gafflar om när jag skulle checka in,
mitt visum räcker inte till tiden jag ska vara borta?? så var är problemet? det går bra att köpa en resa här så Thailand ser att Du flyger ut ur landet annars så kan vi få problem, jaha inte mina problem och vad vet jag nu till vilket land jag ska åka eller jag kanske ska promenera över gränsen, och varför kan jag inte gå till Imigration och få stämplat förlängning på mitt visa? så dom la ner snacket.
Missade Damen i Bkk så det blev plan B ses på hotellet, hon var lite småputt, och dags att åka till Ambassaden nej säger hon vi kan vänta, ok inga problem för min del, kommer upp till Ubon R ok jag behöver öppna ett conto så hon följer med till banken och tolkar undrar om hon ska stå med på ansökan? jag frågar varför då? vi är inte gifta, nu undrar hon om vi ska åka tillbaka till Bangkok, nää tack, tidigare så var det hennes släktingar som hade åsikter om giftermålet, nu helst plötsligt blev det ett tjat om när ska vi gifta oss.
Jag har sagt att jag har ingen brådska, tror nog att det hela hänger ihop med att hon vill ha alla giftermål på en gång, jag sa att vi var överens om att skjuta på Buddha partajet. Så vi får se till nästa vinter.
Hittade en sjyst uppkoppling på Damens jobb så att jag kan köra via min laptop.
Ha det gott
Ubon
Reser lätt packad, totalvikt 12 kg