Familjetråden Ubon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gränslandet Cambodja väntar på mig och hotell bokat 2 nätter avresa Fredag 13.00 åter Söndag kväll....

Ha det gott

Ubon

Januari 2011 Luay 018.jpg

Uppenbarligen nar mitt gang och fang inte passat vissa sa har Ubon beslutat att i samrad med andra
att med detta beslut avsluta insattningar av bilder eller text

Wanpen, paddan lag narmast, jag har grodor pa bild, efter 3 resor under drygt 1ar sa har jag samlat
narmare 10.000 bilder, finner det trostlost att formedla nar ringa intresse finns, nar inget intresse
finns att lasa om den text som jag forsoker formedla till bilden.

Chefredaktor Ubon for Ubon Familjetraden, vilken harmed ar stangd

onskar Er alla lycka till

Ledsen men vi här på Chai mai tar ej emot din avskedsannsökan du är fortfarande förpliktigad att skicka in dina bilder från det vanliga Thailand :police:

:wai:

Vänta med spänning på fortsättningen, trots att jag inte kommenterar varje bild.
Kör hårt. :thumbsup: :thumbsup:
Rolf

"Ubon " sa:
Uppenbarligen nar mitt gang och fang inte passat vissa sa har Ubon beslutat att i samrad med andra
att med detta beslut avsluta insattningar av bilder eller text

Wanpen, paddan lag narmast, jag har grodor pa bild, efter 3 resor under drygt 1ar sa har jag samlat
narmare 10.000 bilder, finner det trostlost att formedla nar ringa intresse finns, nar inget intresse
finns att lasa om den text som jag forsoker formedla till bilden.

Chefredaktor Ubon for Ubon Familjetraden, vilken harmed ar stangd

onskar Er alla lycka till

Hoppas att du ångrar dig, JAG vill se fler bilder, tycker du
har ett bra ubonforum, mycket trevligt
:nod:

Håller med samtliga ovanstående personer och inlägg :)

Ubon,
3700 visningar tyder på ett stort intresse att läsa dina underbara berättelse. Så snälla du, fortsätt att skriva :wai:

Oavsett min sinnesstämning så kommer jag aldrig att undanhålla nyheter dåliga som goda........................

Legolas, vad är det bästa med Göteborg?

Svaret är enkelt; Tåget som går därifrån, Heja SJ

"Ubon " sa:
Oavsett min sinnesstämning så kommer jag aldrig att undanhålla nyheter dåliga som goda........................

Legolas, vad är det bästa med Göteborg?

Svaret är enkelt; Tåget som går därifrån, Heja SJ

UBON den fick du karma för :)

glimten66

Vilken djäv.... trög uppkoppling, lita inte på Thai när han säger snabb uppkoppling, kan kanske menade att
djävli..... snabb i bingen?

Flera minuter av mitt liv åt helvete.......................för att thailändarna inte kan lära sig svenska.......

Camphuchea 105.jpg

Om än långsamt så kommer dom fram. Vad vill du säga med bilderna. Ser lite dramatiskt ut?
Rolf

"rolfove " sa:
Om än långsamt så kommer dom fram. Vad vill du säga med bilderna. Ser lite dramatiskt ut?
Rolf

Vad jag vill säga med bilderna?? ingenting absolut ingenting, sitter bara och försöker lära mig hur en dator funkar.....

ps, jag sitter just nu 500 meter från flyktingupptagningen....

Ja du dom har en förmåga att leva sitt eget liv ibland. Men tålamod ger färdighet. Ge dej inte.
Menar du att det har vart en gräns konflikt där du ät?
Rolf

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp