Finsk 5-åring överfallen av hundar i Ao Nang.

Varför skulle dom du känner känna till detta?
Det är en vännina till frugan som bodde i samma village som oss innan och för 2 år sen.
Är ju inte så att alla i Pattaya vet det för att hon blev hundbiten och tror inte ni umgås i samma kretsar.
Nä jag umgås ju med sämre folk , du vet väl inte vilka kretsar jag umgås Pan Pan , det har du inte en susning om .i Thailand sprids rykten snabbt , speciellt på samma soi . men skit samma , alla hundar är galna och skall skjutas bort, samt alla som inte vill att de inte skall lida av svält och sjukdom . Inför skottpengar på djurvänner , de är ju Crazy de med 5555:):)

Nä jag umgås ju med sämre folk , du vet väl inte vilka kretsar jag umgås Pan Pan , det har du inte en susning om .i Thailand sprids rykten snabbt , speciellt på samma soi . men skit samma , alla hundar är galna och skall skjutas bort, samt alla som inte vill att de inte skall lida av svält och sjukdom . Inför skottpengar på djurvänner , de är ju Crazy de med 5555:):)
Jag vet ju vilka dom umgås med och det är nog mer att ni är inte samma typ av människor, dom är partyfolk men inte den typen du träffar i dina girlie bars, du hade nog inte stått ut en minut med dom.
Sen bodde jag grannar med dom i 2 år så vet definitivt att ni inte umgicks och du har aldrig bott på den soien.

Jag vet ju vilka dom umgås med och det är nog mer att ni är inte samma typ av människor, dom är partyfolk men inte den typen du träffar i dina girlie bars, du hade nog inte stått ut en minut med dom.
Sen bodde jag grannar med dom i 2 år så vet definitivt att ni inte umgicks och du har aldrig bott på den soien.
Så djäkla dumma inlägg så jag bryr mig inte att lägga tid på detta , och sen en massa ännu dummare som gillar och garvar , tur att vi har olika preferenser , I mina kretsar skulle du inte platsa heller , det kan du vara säker på , och det är inte fråga om barer , nåt som vissa har har skapat och jag hängt på för att jag driver gärna med vissa muppar

Hej

Nu hände det igen, en 4-årig Thailändsk pojk överfölls av några herrelösa hundar på stranden i Ao Nang, hundarna bet honom i benen och försökte släpa iväg honom, han räddades av en trädgårdsmästare som kom till undsättning, pojken kördes sedan till sjukhus.

KRABI
Krabi beach stray dogs attack 4 year old boy

Published 25-10-2020
By The Thaiger
Krabi beach stray dogs attack 4 year old boy | The Thaiger

PHOTO: 77kaoded

A 4 year old boy was attacked on Klong Hang beach, Ao Nang, in Krabi by a pack of stray dogs. The young boy, Attachai, was with his mother, brothers and sisters, playing on the popular beach at the front of a hotel yesterday morning.
A pack of 4 local stray dogs were lurking nearby. 2 of them ran at the young boy. As Attachai tried to run away the 2 dogs kept attacking and biting at his legs. The dogs kept biting and snapping at his legs and tried to drag him away before the hotel’s gardener came to the rescue to help the distressed mother.
Attachai was quickly taken to hospital.

Local rescue volunteers told 77kaoded that the attack was the first attack of its kind since 5 year old Finnish boy was attackedin February 2019.
After last years attack, the Chief of Krabi Provincial Livestock said that 13 strays had been caught at Ao Nang Beach.
“One of the dogs has been kept and tested for rabies. We are finding other places for these stray dogs.

Mvh isan lover

Hej

Tragiskt att detta upprepas just på stranden i Ao-Nang, myndigheterna där har ju åtminstone tagit bort 13 hundar på just den här stranden, så åtgärder har ju faktiskt vidtagits, det blir väl till att skicka ut hundfångare på en ny runda.

Det verkade ju dessutom inte handla om något enstaka bett utan mer om en ren attack där hundarna slet och drog i pojken, låter brutalt och inte som någon spontan reaktion, då brukar det ju bli ett bett och sen är det nog.

Mvh isan lover

Liknande trådar

R
Svar
7
Visningar
3 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp