Förbannad på banken (tillstånd att göra internationella överföringar "expired ")

 
Herregud vilken röra. Inte konstigt att dom gör av med våra pengar och debiterar hutlösa avgifter. Vad kostar det inte att skylta om, trycka upp nya papper och kuvert mm mm när man har ändrat namn och logga. Det är givetvis vi småsparare som får betala kalaset. :angry_transparent:
Det dyraste är att integrera bankerna med personal och IT system.

Sen ska man inte klaga på avgifter och banker. Utan dessa hade jag ju ingen lön :D
 
Det är väl lite samma problematik som med politiken. Man har det för bra för att orka engagera sig att gå och rösta samt gå ut och demonstrera, så man låter dem hållas och går omkring och gnäller istället. Så vore bankkunderna mer aktiva att byta bank så får de mer press på sig att bli bättre. :)
Nar det galler mig sa demonstrerar jag bade pa internet
Och pa torget ,folkets demonstration blir storre och storre var gang ,men ingen mer politik nu :police: anser det vara en skyldighet att rosta !
 
Hej, jag använder TransferWise sen i somras, helt ok, relativt snabbt typ 3 dagar, och billigt med rätt vx kurs.
 
Det hände mig också ... Men jag orkade inte bråka. Ska avsluta skiten.

Danske Bank snodde 1000 kronor från min fru på avgifter de sagt de inte hade ... På tre år var alla pengar borta. De betelade tillbaks efter jag sagt vad jag tyckte om det.
Nu har jag avslutat mitt engagemang hos ICA ... tog typ 30 sekunder :)
 
Senast redigerad av en moderator:
 
 
Tillbaka
Topp