FUNDERING ANGÅENDE MEÄ

• Trådstartare Trådstartare ombordlevande
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
O

ombordlevande

Gäst
[move][/move] Funderingar angående att dom i Swedala tycker att alla män som trivs i Pattaya är svin . Har under årens lopp stött på många gubbs som tar hand om andras ungar aldeles utmärkt , även tar hand om dom när modern stukit sin kos , det skulle vara bra med ett erkännande av dom, i stället för att bara klaga på oss män från alla äkliga Farang tanter som tror dom är så perfekta ,skönt att säga vad man tänker i bland.

Tror dom som varit här i Pattaya och klagar har dåligt samvete eftersom dom bara känner till en del om Pattaya måste dem ju runt vistelsen här bara hängt runt just den delen och försöker bättra sitt samvete med att klaga på det utan att se vad Pattaya mer har att erbjuda som vi som bor här saknar när vi kommer norröver.
Trivs själv bra i Pattaya och har svårt att tänka mig en annan del av Thailand att bo i för egen del.

Finns gott om äckelgubbar i Pattya, dom dras ju dit av naturliga skäl så det är inte så konstigt att gemene man i Svedala har den synen.
Men dom som tycker mest har väl inte ens varit där men gillar ändå att ha en åsikt. Det är ju så att man talar mest om det som är negativt och alla som varit i Pattya har väl även sett äckliga gubbar eller?

Jag gillar inte heller dessa äckelpecklar som dräller med småtjejer och i vissa fall är rena pedofiler.

Sen att Pattya i sig har så mycket mer att bjuda på än walking street och att det finns gott om gubbar som Jonas, Phonta och Glimten är en annan sak ;D

När jag bodde i Pattya och folk i Sverige frågade om vart jag bodde så tyckte jag nästan att det var lite pinsamt att berätta för jag visste vad dom tänkte..

Gubbarna me unga tjejer ser man ju överallt i thailand e ju inte bara i pattis dom håller till

"glimten66 " sa:
Gubbarna me unga tjejer ser man ju överallt i thailand e ju inte bara i pattis dom håller till
Dom finns vid varje turistort. Ibland kan man missta sig på åldern för vissa ser ut att vara under 18 år men när dom visar ID handling så är dom närmare 30 år. Turister som besöker Thailand och mår dåligt av att se män med yngre flickor gå hand i hand med faranger vet att dom finns där varför inte ta en djungel semester så slipper dom reta sig på det. Sen kommer en farang hand i hand med ett barn då är dom ped.. men vad dom inte vet så kan det vara frugans barn med Thai som en farang har fått på köpet. Ped.. hysterin hos västerlänningarna är lite för mycket.

För att inte tala om synen som Socassistenter i Sverige har på samtliga Svenska män som är gifta med Thai , pedofiler är vi alla i deras ögon , i mina ögon är dessa skitkärringar med vissa skitgubbar till Sociassistenter (med ett fåtal undantag) rena idioterna , helt utan ansvar för egna handlingar , detta gäller tyvärr även en stor del av Sveriges obegåvade medborgare som åker ner på smestern och inte ser hela sanningen ... Det finns många skötsamma faranger i Thailand och i Pattis, jag umgås dagligen med folk från olika nationaliteter , ett fåtal stämmer in på denna typ av farang som egentligen skulle hängas upp medelst en pungsnara till allmän beskådning :police:

Det där råka jag ut för när jag gick med exets systers ena dotter va inge kul o djävlar hade inte exet stoppat mig så hade jag nog slagit honom sönder o samman .

Har aldrig råkat ut för det men i början kändes det jobbigt om jag tex. gick med ex-fruns ungar ensam i Bangkok, men det beror nog på att jag var själv lite trångsynt första gngn i Thailand. Men tänkte om rätt snabbt hade ju bara rykten från Sverige att gå på första gng jag var här. Även min åsikt om Pattaya var lika trångsynt.
Nu skiter jag i vad folket där tycker rör mig inte i ryggen men bryr mig när folk skriver ner hela stället finns fina folk här med och dom värsta rötäggen är vissa farager i mina ögon här inte Thaiarna.
Såg bland annat ett högljutt svin på Jomtien beach skämdes inför tjejens släkt när det kommer såna gapiga men var nog nåt psykiskt på den men kände för att ge han en tjottablängare och förklara han ett och annat om hyfs och fason.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp