Fylleri och dryckenskap, jobb och fritid

Hej

Säkert sant, men han som låg bakom artikeln borde ju vara insatt om man ser till hans bakgrund, kanske någon finner något bra i hans råd.

”Desmond Hughes has operated and owned 2 law firms in Asia in 14 years spanning Thailand; Vietnam; Indonesia with clients in all of Asia and other markets investing inwards into the region with his existing firm Hughes Krupica possessing a large market shares in its fields of expertise”

Mvh isan lover
Ja men vi har ju dig med 32 år här så lyssnar inte på en sån noob som han!

Och Panpan får fortsätta att skriva vad han tycker då han har luktat på korken ???

Sista fotot från korken familjen.
P.S behöver inte lukta på korken för att hata kommunister.
20190318_211619.jpg

Så man har inte rätt att påpeka saker här då man tycker det är fel?? Är ju inte första gången eller har jag fel ??

Strunta i honom och var snäll! Man kan inte älska alla. Fin bild!
Gillar den här bilden bäst, själv är jag väl utrycksfull här på forumet dom gånger jag dricker alkohol.
Verkar som det är då man mins mig trots att jag inte druckit en droppe på 5 månader mer än det lilla jag dricker nu denna veckan med gäster och blir en vecka till med öl, men spela inte över som jag är alkis då jag antagligen drinker mindre än dom flesta här på forumet när dom är i Thailand.
Lite av det jobbiga bo här nere, full fest hela tiden är frågorna.
När man berättar att man lever normalt svensson liv är det ingen som tror en.

Gillar den här bilden bäst, själv är jag väl utrycksfull här på forumet dom gånger jag dricker alkohol.
Verkar som det är då man mins mig trots att jag inte druckit en droppe på 5 månader mer än det lilla jag dricker nu denna veckan med gäster och blir en vecka till med öl, men spela inte över som jag är alkis då jag antagligen drinker mindre än dom flesta här på forumet när dom är i Thailand.
Jodå, vi som har varit med ett tag vet. Du är nog mer Svensson än åtskilliga andra här. Dom som bara loggar in då och då har inte hela bilden. Men man får trots allt försöka lägga band på sig och låta bli påhopp. Det blir lugnast så.

Fin bild, men 5 månader:phur är det med tidsuppfattningen 555:D:D:D

5555 kommer och tänka på en polare till mig. Han var rätt törstig om en säger så. Han tyckte själv att det hade blivit för mycket så han skulle ta en vit månad.

Vid ett tillfälle under hans vita månad ringde jag honom. Hörde tydligt på hans röst att han inte var nykter. Jag frågade ju såklart hur det gick med hans vita månad. Jo tack det gick bra sade han. Men jag hör ju att du druckit sade jag. Nja, har bara druckit öl och vin men ingen sprit så det går bra sade han 5555

Vi har inte samma definition av en vit månad min kompis och jag :)

Liknande trådar

T
Svar
12
Visningar
3 K
Thaimartin
T
T
Svar
25
Visningar