Golf respektive sport

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag spelar, tyvärr alldeles för lite. Säsongen är ju kort i Sverige också och jag har fasiken inte kommit till skott med spel i Thailand än.

Så låt oss spela lite oftare!

Jag kommer ner i början av November,
för 4 månaders hemmavistelse.

Sänd mig ditt mobil-nr och epost-address,
så kan vi höras av.

Låter skitkul men jag tror inte vi kan åka ner i vinter. Jag får hoppas på drömvinsten på lotto...eller åtminstone sisådär 30-40 papp, då kan vi nog komma loss :)

:eek: Då får det bli golf i Sverige, i vår och sommar för dig istället (om det blir någon).
Annars så får det bli nästa år, för dig i Thailand! :)

"golfers " sa:
:eek: Då får det bli golf i Sverige, i vår och sommar för dig istället (om det blir någon).
Annars så får det bli nästa år, för dig i Thailand! :)

Jo jag ska faktiskt ut och spela imorgon på Arlandastad, kanske säsongens sista vem vet? Och nu ska ni få höra nåt kul:

Han jag ska spela med är en gammal bekant till mig sen mitten av 90-talet. Vi spelar båda musik så vi träffades under de omständigheterna. Vi har inte haft någon kontakt direkt sedan 1996 men i och med undret som är facebook så har vi snackat och ska spela imorgon. Han har en thailändsk mamma och en svensk pappa, pratar till sin egen besvikelse ingen thai dock.

Nu kommer det roliga: Han har ju en massa släktingar i Thailand som han brukar hälsa på, en av dom är hans kusin som spelar bas med Sek Loso!!! Tydligen har han en massa kontakter däe nere och kanske kan hooka upp mig med något. Och jag som bara för ett par dagar sen sökte nån här på forumet som kunde hjälpa mig med det. Karma? :nod:

[quote author=Kycklingen
link=topic=5288.msg83651#msg83651 date=1348851486]
Minigolf är roligt.
[/quote]
Nähä för jag förlorar jämt.
Krocket är bättre större bollar och större hål man ska igenom :)

"legolas " sa:
Tänk va världen är liten ändå,,,, eller skall man hellre säga att världen är väldigt stor? Kul med dessa sammanträffanden och tillfälligheter som kanske kan avgöra hela ens värld. Vi får hoppas för din del då att det leder till nåt bra och att du kanske kan få kläm poå hur framtiden skall gestalta sig med musiken och bThailand, Lycka till...

Jag själv vann 20.000:- på V65 hemma i Sverige och 2 månader senare bodde jag fast härnere.... Hade aldrig ens varit i Thailand innan.... Jag som aldrig varken före eller efter vinner speciellt ofta....

legolas
Du fick ju en högvinst när du träffade din blivande fru i Thailand. ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
2 K
G
A