Gränsen mot Kambodja Krig på väg?

Herregud! Ingen Mr T-propaganda här oxå. Det var ju därför han åkte ut från "andra" forumet...

Ingen mer info om den brutna vapenvilan? Hittar inte, men är nog sbs i detta fallet.

Hej

Man får naturligtvis inte skriva vad som helst i en insändare, men att kontrollera och faktagranska personliga spekulationer, terorier och åsikter är naturligtvis omöjligt eftersom ingen har all fakta bakom konflikten och kriget, men det är alltid intressant att ta del av andras tankar.

Mvh isan lover
:kewl_transparent:ingen nytt under solen, så svårt det där med att acceptera att klanen kanske inte är Robin Hoods.......så samma sång än en gång.
Ja samma visa i 25 år typ.... suck

Herregud! Ingen Mr T-propaganda här oxå. Det var ju därför han åkte ut från "andra" forumet...

Ingen mer info om den brutna vapenvilan? Hittar inte, men är nog sbs i detta fallet.
Min brors fru hade läst på någon thai sida att vapenvilan var över, men varken han eller jag har hittat den infon.

Bangkok post tar inte in insändare och personliga åsikter utan fakta granskning.
Hej

Hur granskar man påståenden, fastställer och verifierar fakta när inte ens någon annan i ansvarig position har trätt fram och berättat vad som ligger bakom och vem som började kriget o.s.v ?

Möjligtvis vet Regeringen, Militären och Säkerhetsjänsten detta men det är ju inget som är offentligt ännu.

Du ska nog ta insändare under Opinion - Åsikt för vad dom är och inte se dom som en absolut sanning fastställd på verifierbar fakta.

Jag skriver själv insändare ibland och då är det naturligtvis min egen åsikt i olika frågor jag framför, det är så det är tänkt att fungera, sen finns det naturligtvis andra skribenter som inte delar min uppfattning och så fungerar det med Opinion och insändare.

Mvh isan lover

Det finns ett dussintal rätt nya artiklar till som inte är insändare om du vill läsa ytterligare.
Artiklar med verifikat fakta.

Jag utgår ifrån att det vill du inte.
Hej

Jag väntar nog ett tag till med att exakt fastställa vad som låg bakom den senaste sammandrabbningen, följer man media så finns det en rad områden som Thailand och Kambodja inte är helt överens om, det framgick ju även i den Insändare du kopierade in och länkade till.

Mvh isan lover

Hej

Hur granskar man påståenden, fastställer och verifierar fakta när inte ens någon annan i ansvarig position har trätt fram och berättat vad som ligger bakom och vem som började kriget o.s.v ?

Möjligtvis vet Regeringen, Militären och Säkerhetsjänsten detta men det är ju inget som är offentligt ännu.

Du ska nog ta insändare under Opinion - Åsikt för vad dom är och inte se dom som en absolut sanning fastställd på verifierbar fakta.

Jag skriver själv insändare ibland och då är det naturligtvis min egen åsikt i olika frågor jag framför, det är så det är tänkt att fungera, sen finns det naturligtvis andra skribenter som inte delar min uppfattning och så fungerar det med Opinion och insändare.

Mvh isan lover
Hur många insändare har du fått publicerade i högermedia?

Precis som en polit
Hej

Mvh isan lover
Vad säjer AI om frågan, den har väl också en politisk redaktör av något slag.

Hej

Jag väntar nog ett tag till med att exakt fastställa vad som låg bakom den senaste sammandrabbningen, följer man media så finns det en rad områden som Thailand och Kambodja inte är helt överens om, det framgick ju även i den Insändare du kopierade in och länkade till.

Mvh isan lover
Vad du fastställer 1000 mil bort bryr vi oss inte om i verkligheten. Politiken är just igen lika skruvad som dina inlägg av ord utan en mening.
Så här just nu, en kompis och en av de bästa byggmästare som existerar i ….. inte Isan, för säkerhets skull .

IMG_8352.webp

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
1 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp