Hålla andan?

@nmax vad kan man göra med appen för luftrenaren?
Har inte orkat installera den, kom ju nyss hem igen.
Är det några inställningar eller bara onödig info som man ser ändå på själva luftrenaren?
Du kan starta, stoppa och ändra hastighet, funkar även om du är ute på stan.

Märks i trafik och luft att det är lågsäsong nu, appen visar 24 i HH och luftrenaren startade på 6 inomhus efter att ha stått still i 2 dygn. Eller så beror det på nåt annat än trafiken men luften har varit helt ok rätt länge nu.

Ser skapligt ut nu

Screenshot_20190501_191851_com.xiaomi.smarthome.jpg

Mätning onödigt...

20190502_113408.jpg
Visst ser det fint ut på dina bilder Kurant, jättefint. Thailand kan nog inte mäta sig alls med Phil när det gäller öar, stränder, fint vatten å ren luft.
Men...
Helt övertygad om att jag personligen upplever det svintråkigt i Phil jämfört med Thailand och krabba äter jag inte så jag kommer även att tycka att maten är kass och brudarna imponerar inte dom heller.
Så kul att du trivs men mig lockar det inte hur fina dina bilder än är.
Koh Phangan duger gott åt mig.

IMG_20190301_142746.jpg

Visst ser det fint ut på dina bilder Kurant, jättefint. Thailand kan nog inte mäta sig alls med Phil när det gäller öar, stränder, fint vatten å ren luft.
Men...
Helt övertygad om att jag personligen upplever det svintråkigt i Phil jämfört med Thailand och krabba äter jag inte så jag kommer även att tycka att maten är kass och brudarna imponerar inte dom heller.
Så kul att du trivs men mig lockar det inte hur fina dina bilder än är.
Koh Phangan duger gott åt mig.

IMG_20190301_142746.jpg
Ja ungefär som för mig, ser fint ut på bild men också förjäkla tråkigt.
Kanske skönt några dagar men fy för att leva så, sån tristess, kan liknas vid att bo i en risby i Isaan.

Man kan ju undra varför det ska vara så viktigt hur kvinnorna ser ut om man redan har ett förhållande och hur mat smakar som man ändå aldrig skulle beställa?
Reser man runt som vi gör blir det aldrig tråkigt dessutom, ett stationärt liv i ett hus med fjärrkontrollen till luftrenaren i handen lockar inte.

Om nu risbyar i Isaan är så tråkiga och hemska, varför skaffar man då partner från Isaan?

Den frågan är kanske för svår att besvara?

Man kan ju undra varför det ska vara så viktigt hur kvinnorna ser ut om man redan har ett förhållande och hur mat smakar som man ändå aldrig skulle beställa?
Reser man runt som vi gör blir det aldrig tråkigt dessutom, ett stationärt liv i ett hus med fjärrkontrollen till luftrenaren i handen lockar inte.

Om nu risbyar i Isaan är så tråkiga och hemska, varför skaffar man då partner från Isaan?

Den frågan är kanske för svår att besvara?
Buhu blev du ledsen i ögat nu för alla inte är avundsjuka på ditt liv i tassemarkerna?

Tillbaka
Topp