Hur är erat väder?

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

Solen kommer fram mer och mer. Det skall bli upp emot 30 grader idag, riktig thaivärme alltså. Det skall bli kvavt dock och fortsatt åskrisk. ::)

gnägg gnägg.här i ucklum ska det ochså bli varmt idag.men jag hoppas verkligen att det inte blir åska som jag är rädd för.då vill jag helst in till min spilta och hålla hov med stoet jag nyligen träffade.får jag bara göra det så blir allt lungt.hjärnskak.

Här några mil ifrån Kambodjanska gränsen så drog precis ett åskväder förbi och det gjorde att det vart drägligt i luften igen, annars har det vart varmt o nästan olidligt idag.

Har inte kollat temperaturen, men jag sitter i shorts och bikini överdel. Det är mulet här men oerhört behagligt.

Det är växlande solighet här och 28 grader. Sitter och avnjuter ett glas rött efter pedikyr av frugan ute i trädgården. Jag är förbaskat kittlig på fötterna så det är inte särskilt skönt förrän nu så här i efterhand. :)

Här ser det fint ut. Enstaka stackmoln och lite lätt vajande löv.

Har inte brytt mig om att kolla temperaturen än. Går nog ut och känner efter vid 13-tiden

Det börjar mulna här, SMHI har tyvärr lagt en klass 1 varning för kraftig åska. Jag hoppas att den missar oss om inte blir det till att inta sill och nubbar inomhus. :-\

"Berralund " sa:
Det börjar mulna här, SMHI har tyvärr lagt en klass 1 varning för kraftig åska. Jag hoppas att den missar oss om inte blir det till att inta sill och nubbar inomhus. :-\
SOL SOL och Mera SOL :afro:
Blir till att käka ut för första gången, smörgåsbord :P

Det klarade sig fint i kväll. Mulet men inget regn, dock lite blåsigt och ca 20 grader. Sillen och jordgubbarna smakade utmärkt, nubbarna likaså! 8)

"ledarn " sa:
Varmt och gott på balkongen..

Sitter med en kall efter en sill lunch.

Luren.
gnägg gnägg.luren,du verkar ha förstått hur man lägger upp det.en kall efter en sill är inte dumt heller.hjärnskak!

Liknande trådar

Tillbaka
Topp