Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
gnägg gnägg.här i ucklum ska det ochså bli varmt idag.men jag hoppas verkligen att det inte blir åska som jag är rädd för.då vill jag helst in till min spilta och hålla hov med stoet jag nyligen träffade.får jag bara göra det så blir allt lungt.hjärnskak.
Här några mil ifrån Kambodjanska gränsen så drog precis ett åskväder förbi och det gjorde att det vart drägligt i luften igen, annars har det vart varmt o nästan olidligt idag.
Det är växlande solighet här och 28 grader. Sitter och avnjuter ett glas rött efter pedikyr av frugan ute i trädgården. Jag är förbaskat kittlig på fötterna så det är inte särskilt skönt förrän nu så här i efterhand.
Det börjar mulna här, SMHI har tyvärr lagt en klass 1 varning för kraftig åska. Jag hoppas att den missar oss om inte blir det till att inta sill och nubbar inomhus.
Det börjar mulna här, SMHI har tyvärr lagt en klass 1 varning för kraftig åska. Jag hoppas att den missar oss om inte blir det till att inta sill och nubbar inomhus.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.