Husbygge i Phimai

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Fy bövelen vad jag längtar ner till sommarstugan:rolleyes:vet inte om jag klarar att vänta ändå till november.
Tar en Leo, och funderar på hur jag skall sälja in till frugan att få åka 2 veckor själv nu.

Är väl inte speciellt svårt, men har svårt att lämna henne med dom små, speciellt när jag vet hur mycket hon har på jobbet;)

20190810_174850.jpg

20190810_174850.jpg

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Fy bövelen vad jag längtar ner till sommarstugan:rolleyes:vet inte om jag klarar att vänta ändå till november.
Tar en Leo, och funderar på hur jag skall sälja in till frugan att få åka 2 veckor själv nu.

Är väl inte speciellt svårt, men har svårt att lämna henne med dom små, speciellt när jag vet hur mycket hon har på jobbet;)

Visa bilaga 80958

Visa bilaga 80961
Förbannade dubbelpost, kan ju tro att jag druckit mer än 2:p;)

Matt82

Forumveteran

Visa bilaga 80958

Visa bilaga 80961
Vad gott det lät!

magunnar

Forumveteran

Visa bilaga 80958

Visa bilaga 80961
Det är för jävligt att äga så fin sommarstuga som du har @Micke.T och har så liten tid att besöka.

Måste glo på den i din tel.:oops:

Jag lider med dig:p:p:p:p

Själv ska jag titta med dig på några bilder i din tråd.

Vi här på TS måste hålla ihop eller?

Skål Micke, men bara med vatten har ingen zero hemma, men det är OK det är din nya gunnargsdryck, du har ju slutat med zero :p:p:p:p:p:p

Stackars :wai:

StefanXErixon

Forumräv

Visa bilaga 80958

Visa bilaga 80961
Jag har det motsatta problemet, hur ska jag sälja in att hon får åka själv ett par månader för jag har tyvärr inget mer sug efter Thailand.

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Jag har det motsatta problemet, hur ska jag sälja in att hon får åka själv ett par månader för jag har tyvärr inget mer sug efter Thailand.
Låter lite sorgligt att du tappat suget efter Thailand, själv är jag fortfarande färsk och nyfiken på Los.

Får man fråga vad som fått dig att tröttna på Thailand, förutom den dåliga konkursen?

StefanXErixon

Forumräv
Låter lite sorgligt att du tappat suget efter Thailand, själv är jag fortfarande färsk och nyfiken på Los.

Får man fråga vad som fått dig att tröttna på Thailand, förutom den dåliga konkursen?
Det mesta, alla jävelskap som IM tagit upp, sura typer hos myndigheter när man ska förnya KK och liknande för att inte tala om alla papper och kopia på kopia på kopia.
Jag har varit +3 år i Thailand och det känns som att der räcker för de närmaste åren.
Det finns många andra mycket trevligare länder att besöka, ta en sväng och hälsa på Kurant hade definitivt varit en höjdare.

Liknande trådar

Topp