Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja då har man köpt klinker inomhus/utomhus hela huset, klinker/kakel, mosaik 2 badrum, 2 toastolar modell dyrare 2 handfat med tillhörande kranar.
Till köket infälld gasol spis fläkt diskho + kran.
Allt detta till en blygsam kostnad av 81000b kul å handla när man inte blir ruinerad
Är ju inte bara 4 hjulsdriften som skiljer, 4 hjulsdrivna är ju oftast bäst utrustade också.
Jag har 4 hjusldriven men skulle lika gjärna haft 2 hjulsdriven men dom var mycket sämre utrustade så fick bli en 4 hjulsdrift.
Inte ofta jag behöver sätta på 4 hjulsdrift, typ inte en enda gång än sålänge.
Är ju inte bara 4 hjulsdriften som skiljer, 4 hjulsdrivna är ju oftast bäst utrustade också.
Jag har 4 hjusldriven men skulle lika gjärna haft 2 hjulsdriven men dom var mycket sämre utrustade så fick bli en 4 hjulsdrift.
Inte ofta jag behöver sätta på 4 hjulsdrift, typ inte en enda gång än sålänge.
Om man nu tar Ford som jag tittade på..
Så var det inte så hemskt mycket som skilde mellan den "vanliga" 2-hjularn och 4x4..
Men går man upp på Wildtrack så skenade utrustningen iväg ordentligt..
Men då är det ofta helt andra motorer också..
Vet inte hur det ser ut på Toyota som du tog upp..??
Men har för mig jag kollade både Toyota och Izuzu...
Den dyraste 4x4 var ofta en 3,0 och då flög både pris och utrustning iväg...
Tror inte man kunde få 3,0 på tvåhjulsdrift..??
Om man nu tar Ford som jag tittade på..
Så var det inte så hemskt mycket som skilde mellan den "vanliga" 2-hjularn och 4x4..
Men går man upp på Wildtrack så skenade utrustningen iväg ordentligt..
Men då är det ofta helt andra motorer också..
Vet inte hur det ser ut på Toyota som du tog upp..??
Men har för mig jag kollade både Toyota och Izuzu...
Den dyraste 4x4 var ofta en 3,0 och då flög både pris och utrustning iväg...
Tror inte man kunde få 3,0 på tvåhjulsdrift..??
Viktigaste är ju om bilen har en touch screen som du kan pilla på, har inte 2 hjularn det så måste det ju bli en 4 hjulare
Hur kan man köra bil utan touch screen?
Viktigaste är ju om bilen har en touch screen som du kan pilla på, har inte 2 hjularn det så måste det ju bli en 4 hjulare
Hur kan man köra bil utan touch screen?
Ja köpte nya fortuner TRD sportivo 2wheel drive där finns de mesta man behöver, dessutom är dom nya mera SUV än förra. Bättre fjädring andra bromsar skivor runt om, Går härligt på vägen även när de svänger
Ja köpte nya fortuner TRD sportivo 2wheel drive där finns de mesta man behöver, dessutom är dom nya mera SUV än förra. Bättre fjädring andra bromsar skivor runt om, Går härligt på vägen även när de svänger
Idag har vi fått in 3 offerter på fönster och skjutdörrar, mellan 75-80000B detta är måttbeställda och anpassat i vår smak för hela huset
Uppfattar priset ok utan att ha nått att relatera till
Kanske ni andra som byggt kan ge synpunkter ang priset
Idag har vi fått in 3 offerter på fönster och skjutdörrar, mellan 75-80000B detta är måttbeställda och anpassat i vår smak för hela huset
Uppfattar priset ok utan att ha nått att relatera till
Kanske ni andra som byggt kan ge synpunkter ang priset
Vi skall ha 6st 210×120 4st 180×110 3st 60×40 och entré i skjutfönsterdörrar 280×210 alla fönster är med rökfärgat glas och svarta aluminium profiler en av gubbarna som kändes mest seriös lämnade 15 års garanti på material och arbete
Vi skall ha 6st 210×120 4st 180×110 3st 60×40 och entré i skjutfönsterdörrar 280×210 alla fönster är med rökfärgat glas och svarta aluminium profiler en av gubbarna som kändes mest seriös lämnade 15 års garanti på material och arbete
En viktig sak att tänka på är tjockleken på glaset.
Ju tjockare glas får man mindre energi insläpp.
Du kan ju höra men gubben vilken tjocklek han tänkt,samt om han har tjockare.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.