Husbygge i Phimai

Så kom det förbannade regnet igen:mad:
Å nej rollatorn är inte för mig om nu någon är sugen på att va lustig:D;)
Den har vi tagit ner för gammelmormor och hennes rörelsefrihet :)
20170518_164646.jpg
20170518_164632.jpg

Vet inte hur många mm vi har, vi köpte färdiga på thai wadadu, dom första vi köpte var på 200x100 och 140x100, och dom sista vi köpte vid utbyggnationen var på 180x110 cm inkl bruna ramar och mörka glas
Vi har varit runt på do home global och homeproe visst blir det billigare men vi har valt att måttanpassa efter ritningen så det blir till att måttbeställalla å tillverka;):)

Får säga att tirak sköter inköp, betalningar och övrig ekonomi över förväntan :love_transparent:nu trodde jag inget annat men att hon har en liten bok där hon skriver vart enda inköp å har full koll gör mig stolt, man måste våga släppa kontrollen och ge förtroende till tirak, hon växer å blir glad å stolt att få visa att hon kan;):) självklart håller jag ett vakande öga på allt vilket kan få mig att skämmas, men detta sköts osynligt:D;)

Får säga att tirak sköter inköp, betalningar och övrig ekonomi över förväntan :love_transparent:nu trodde jag inget annat men att hon har en liten bok där hon skriver vart enda inköp å har full koll gör mig stolt, man måste våga släppa kontrollen och ge förtroende till tirak, hon växer å blir glad å stolt att få visa att hon kan;):) självklart håller jag ett vakande öga på allt vilket kan få mig att skämmas, men detta sköts osynligt:D;)
Hon gör som jag gjorde skrev ner all som vi köpte till huset vart enda bht frugan prutade på allt på Global, Thai Wasadu över allt där vi köpte om dom ville inte gå med på det då gick vi ut frugan var stenhård.

Hon gör som jag gjorde skrev ner all som vi köpte till huset vart enda bht frugan prutade på allt på Global, Thai Wasadu över allt där vi köpte om dom ville inte gå med på det då gick vi ut frugan var stenhård.
Ja man blir förvånad, min är åxå hård på prutningen nästan så man själv skäms:D;)

Tillbaka
Topp