Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Färgen är Ok, är väl jag som är gnälligfrugan tycker åxå att denna färg är bättre än vad vi bestämt från början, bara det är ju anledning att tona ner sigen nöjd fru skall man inte ifrågasätta i onödanlivet blir så mycket enklare då
Färgen är Ok, är väl jag som är gnälligfrugan tycker åxå att denna färg är bättre än vad vi bestämt från början, bara det är ju anledning att tona ner sigen nöjd fru skall man inte ifrågasätta i onödanlivet blir så mycket enklare då
Här lärt mig tidigt att inte ställa frågor jag inte kan hantera svaret på
Typexempel är väl när man är med tirak å handlar kläderjag är brutalt ärlig på ställd fråga
Här lärt mig tidigt att inte ställa frågor jag inte kan hantera svaret på
Typexempel är väl när man är med tirak å handlar kläderjag är brutalt ärlig på ställd fråga
Man blir vis med åldern. Det tar tid att lära sig umgås på samma våglängd men nu funkar det utmärkt för oss.
Tror nog också att dom har lurat dig lite vad gäller färgen men nu blir det mer diskret vad det verkar, huset sticker inte ut lika mycket. Det blir snyggt när det blir färdigt.
Man blir vis med åldern. Det tar tid att lära sig umgås på samma våglängd men nu funkar det utmärkt för oss.
Tror nog också att dom har lurat dig lite vad gäller färgen men nu blir det mer diskret vad det verkar, huset sticker inte ut lika mycket. Det blir snyggt när det blir färdigt.
Nu har dom börjat putsa utsidan huset, Killen som dragit elen har förberett för 2 st AC och för belysning utomhus.
Nu är jag ingen författare eller duktig berättare men slänger ändå in lite bilder då och då till förtret för vissa
Nu har dom börjat putsa utsidan huset, Killen som dragit elen har förberett för 2 st AC och för belysning utomhus.
Nu är jag ingen författare eller duktig berättare men slänger ändå in lite bilder då och då till förtret för vissa
Skall ha råd att äta åxå
Har ju bara förberett sen om eller när vi installerar är en annan femma
Får nog säga att efter sista månaden hos gammelmormor tycker jag det är helt ok med bara fläktoch det huset kan jag säga är varmt
Skall ha råd att äta åxå
Har ju bara förberett sen om eller när vi installerar är en annan femma
Får nog säga att efter sista månaden hos gammelmormor tycker jag det är helt ok med bara fläktoch det huset kan jag säga är varmt
Tycker också det är helt OK med endast fläkt när man sover...
Förutom under den varma tiden vid Song Kran...
(Men då är man ofta lite packad när man lägger sig så då funkar det också) 5555
Men visst ska man ha AC i sovrummet när man bygger nytt..
Tycker också det är helt OK med endast fläkt när man sover...
Förutom under den varma tiden vid Song Kran...
(Men då är man ofta lite packad när man lägger sig så då funkar det också) 5555
Men visst ska man ha AC i sovrummet när man bygger nytt..
Gillar när dom tar egna initiativ, här har han satt upp nån slags fläkt som skall suga ut varmluften mellan ytter och innertak 2 sådana skall tydligen upp, själv hade jag synpunkter på placering vilket vi skall ta med honom idag
putsandet fortsätter på sidorna
Här blir det en liten uteplats med utgång från kök.
Gillar när dom tar egna initiativ, här har han satt upp nån slags fläkt som skall suga ut varmluften mellan ytter och innertak 2 sådana skall tydligen upp, själv hade jag synpunkter på placering vilket vi skall ta med honom idag
putsandet fortsätter på sidorna
Här blir det en liten uteplats med utgång från kök.
Jag har en AC på 48000 btu i sovrummet jag vet inget om det är bra eller inte jag sticker alltid när frugan har AC på då sover jag ensam men frugan är nöjd vet ej om det är ACn eller jag sover inte i rummet som hon är nöjd
Jag har en AC på 48000 btu i sovrummet jag vet inget om det är bra eller inte jag sticker alltid när frugan har AC på då sover jag ensam men frugan är nöjd vet ej om det är ACn eller jag sover inte i rummet som hon är nöjd
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.