"mackes " sa:
Nej det behöver du inte göra, det är inte intressant men är det inte just det som är moderatorernas jobb att se till att det inte spårar ur. Vad du säger är att moderatorerna inte fungerar...
Jag har själv noterad just bristen på respekt för ämnet och också lagt inlägg om det men tycker personligen att det är lite charmigt med ett visst kaos. Men det måste vara lite kontrollerat om det du beskriver inte skall hända.
En viss omsättning kommer det ju alltid att vara och alla kan ju inte passa in överallt. Jag tycker personligen väldigt mycket om det här forumet just av den anledningen att det är så högt till tak och att diskussioner kan dra iväg utan att bli avbrutna.
Men det är inget lätt jobb ni har, jag tycker dock ni sköter er bra.
Klockren analys! Vad man måste tänka på dessutom är ju att i detta forum består medlemmarna av folk med ålderskillnader på över 40 år män kvinnor dom som bor i Sverige från skåne till Lappland i Thailand mm pensionärer ,arbetslösa, företagsledare ,troende ,ateister ,vänsteranhängare , högeranhängare, säkert glömt en jäkla massa andra skillnader så att alla ska va överens eller vänner hela tiden finns ju inte, dessutom så är det inte alltid så lätt att tolka andemeningen med det skrivna ordet kan bara gå till mig själv all "klokskap och genialitet"

som finns i huvudet har jag jäkligt svårt att få ut i skrift.
Vad nu gäller dessa två BERTIL och Justin tycker jag som flera andra jättetråkigt om dom slutar om BERTIL är nykter alkoholist så hade han dessutom helt klart haft något att tillföra samma med Justin om han är vad dom flesta tolkar det till hade han varit riktigt intressant att ha med. Men tycker nog dom varit svåra att tolka vad dom vill med detta forum.
I ett bra forum är det för mig lika viktigt med bra moderatorer som vilka medlemmarna är, detta forum tycker jag modereras överlag mycket bra för kan inte vara lätt att vara både medlare kompis och polis samtidigt med alla vi dårar som finns här så karma till er.
Men avslutningsvis bara en fundering fråga eller möjligen kritik vad gäller några av
Gazton senaste komentarer för att folk inte ska misstolka om det är ironi i dessa GET A ROOM , Ni kan dra.... och tidigare om vilken idioti som ska avhandlas i helgen så borde väl även du i rättvisans namn använda

eller ? För annars tolkar ja det då till att det är skrivet av nån som är less och irriterad och överhuvudtaget inte vill hålla på med detta.